دانلود کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌ دهد با صدای شیرین سپهراد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌ دهد اثر جیمی دینیهن

دانلود و خرید کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌ دهد

معرفی کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌ دهد

کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌ دهد نوشتهٔ جیمی دینیهن و ترجمهٔ سیده هستی حسینی است. گویندگی این کتاب صوتی را شیرین سپهراد انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی داستانی برای کودکان.

درباره کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌ دهد

کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌ دهد که حاوی داستانی برای کودکان است، به کودکان صبوری و سخت‌کوشی و طبیعت‌دوستی را آموزش می‌دهد و با دستورالعمل یک لیموناد تازه تمام می‌شود! این داستان صوتی به کودک کمک کند تا حتی برای زمانی اندک هم که شده، وسایل الکترونیکی را کنار بگذارند. این داستان بامزه دربارهٔ کودکی است که هدیه‌ای عجیب (یک نهال لیمو) از مادربزرگش می‌گیرد. وقتی نقشهٔ پلید «لولا» برای خلاصی از نهال شکست می‌خورد، به انتخاب‌های جایگزین فکر می‌کند؛ نهال را بزرگ کند و میوه‎‌های آن را بفروشد و با فروش آن‌ها چیزی که می‌خواهد را بخرد. علاوه‌بر تلاش‌های خنده‌دار لولا، این داستان صوتی نمایانگر مفهوم رضایت‌مندی به‌تأخیرافتاده است. لولا یاد می‌گیرد باید برای رسیدن به نتایجی که می‌خواهد صبوری کند. رنگ‌های شاداب، تنوع شخصیت‌های داستانی و تأثیرگذار که احساساتشان به‌زیبایی در حالات چهرهٔ آن‌ها مشخص است و پس‌زمینه‌ای سرشار از جزئیات به کمک متن می‌آید تا کودکان مفهوم صبر و شکیبایی را بهتر درک کنند.

جیمی دینیهن (Jamie Deenihan)، یک آموزگار و نویسندهٔ کتاب‌های کودکْ این داستان را نوشته است. «وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌دهد» اولین کتاب او است که با استقبال بسیاری روبه‌رو شد.

شنیدن کتاب صوتی وقتی مادربزرگ به تو نهال لیمو هدیه می‌ دهد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

مریم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹

کناب قشنگی بود، دخترم خوشش اومد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۲۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان