دانلود کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی با صدای مرضیه ابراهیمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی اثر پاتریس کارست

دانلود و خرید کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی

کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی نوشتهٔ پاتریس کارست و ترجمهٔ سیده هستی حسینی است. گویندگی این کتاب صوتی را مرضیه ابراهیمی انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی داستانی برای کودکان.

درباره کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی

کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی که حاوی داستانی برای کودکان است، به هزاران کودک و بزرگسال آموخت که تک‌تک ما با طناب‌های نامرئی به آدم‌هایی که دوستشان داریم، وصل هستیم؛ مهم نیست که چقدر از هم دور باشیم. نویسنده از همان سازوکار مؤثر «هم‌بستگی» بهره برده است تا بهترین خبر دنیا را به گوش همهٔ آدم‌ها برساند؛ در واقع، رشته‌های نامرئی ما درون شبکهٔ نامرئی قرار دارد. این کتاب صوتی حاوی داستانی نشاط‌آور و دلگرم‌کننده است که نه‌تنها خوانندگان را برمی‌انگیزد تا به عشق، انسانیت و پیوندهای نامرئی میان آدم‌های دنیا باور داشته باشد، فراخوانی قدرتمند برای صلح و دوستی در سراسر جهان است. این کتاب به کودکان نشان می‌دهد که دوستی مرز نمی‌شناسد و محبت ما در سراسر جهان گسترده است.

شنیدن کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی شبکه‌ نامرئی

«بعد از مدرسه،‌ لوییزا با ذوق‌وشوق و بدوبدو می‌رود پیش گربه‌اش و همه‌ی خبرهای خوب را به او می‌گوید. او هم خبرها را به گوش ستاره‌ها می‌رساند. ستاره‌ها یواشکی این راز را به ابرها می‌گویند. ابرها هم به گوش پرندگان نغمه‌سرا می‌رسانند. پرندگان نغمه‌سرا هم بام تا شام ترانه‌ی عشق سر می‌دهند... . تا اینکه شبکه‌ی نامرئی به شفق جادویی می‌رسد و می‌درخشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان