دانلود کتاب صوتی دوباره و سه باره فرار کن با صدای هدا پرواس + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوباره و سه باره فرار کن اثر فریبا کلهر

دانلود و خرید کتاب صوتی دوباره و سه باره فرار کن

نویسنده:فریبا کلهر
گوینده:هدا پرواس
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی دوباره و سه باره فرار کن

کتاب صوتی دوباره و سه باره فرار کن نوشتهٔ فریبا کلهر و با صدای هدا پرواس است و صدای آبی، انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی دوباره و سه باره فرار کن

کتاب صوتی دوباره و سه باره فرار کن داستان پسری است که از این سر خانه تا آن سر خانه غلت می‌زند و به همه چیز برخورد می‌کند... .

شنیدن کتاب صوتی دوباره و سه باره فرار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی برای همهٔ کودکان شنیدنی و جذاب است.

درباره فریبا کلهر

فریبا کلهر فعالیت خود را از دهه شصت و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته‌ است. او حدود سیزده سال، از بدو تأسیس سروش کودکان تا حدود سال۱۳۸۳ سمت سردبیری ماهنامه سروش کودکان را برعهده داشت و با ویژه‌نامه کودکان روزنامه همشهری که آفتابگردان نامیده می‌شد به مدت شش ماه و به عنوان دبیر سرویس شهری همکاری می‌کرد. کتاب سوت فرمانروا اثر این نویسنده در سال ۱۳۶۹ یعنی زمانی که او فقط بیست و هشت سال داشت به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی برگزیده شد. از این جهت او تا امروز تنها کسی است که این جایزه را در این سن دریافت کرده‌است. فریبا کلهر تا کنون صدها قصه نوشته‌ است و کارهای ارزشمندی در بازنویسی اسطوره‌ها انجام داده‌ است. بازنویسی اسطورهٔ گیلگمش، اسطوره اینانا و اسطوره گرشاسب چند نمونه است. وی از اواخر دهه ۸۰ به‌طور جدی داستان‌نویسی بزرگسالان را آغاز کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ دقیقه

حجم

۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ دقیقه

حجم

۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان