دانلود کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین اثر جین آستین

دانلود و خرید کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین

نویسنده:جین آستین
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین

کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین نوشتهٔ جین آستین و ترجمهٔ رضا رضایی است. گویندگی این شش رمان صوتی را سحر بیرانوند و مهبد قناعت پیشه انجام داده‌اند و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین

کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین حاوی رمان‌های «غرور و تعصب»، «اِما»، «عقل و احساس»، «ترغیب»، «نورثنگر ابی» و «منسفیلد پارک» به قلم نویسنده‌ای مشهور است. به‌عنوان نمونه جین آستین رمان مشهور «غرور و تعصب» را در سال ۱۷۹۶ میلادی نوشته و در سال ۱۸۱۳ منتشر کرده است. از نظر بسیاری از منتقدان ادبی، این کتاب برجسته‌ترین اثر جین آستین است. این رمان کلاسیک که در ابتدا «تأثرات اولیه» نام داشت، به زبان‌های مختلف ترجمه و از آن اقتباس‌های ادبی و سینمایی فراوانی شده است. داستان دربارهٔ خانوادهٔ «بنت» است که پنج دختر دارند. با آمدن دو مرد جوان ثروتمند به نام «آقای بینگلی» و دوستش «آقای دارسی» به همسایگیشان، خانم بنت امیدوار می‌شود تا دخترهایش ازدواج کنند و سامان بگیرند. جین آستن را اغلب به رمان‌های شاخصش می‌شناسند؛ رمان‌هایی با فضای رمانتیک و واقعی در حوالی قرن‌های ۱۸ و ۱۹. غرور و تعصب معروف‌ترین رمان او است که همه اگر کتابش را نخوانده باشند، فیلمش را دیده‌اند و از داستان هیجان‌انگیز و عاشقانهٔ آن لذت برده‌اند. آثار این نویسنده متفاوت با یکدیگرند؛ مثلاً رمان «منسفیلد پارک» به «غرور و تعصب» شباهتی ندارد. برخی از منتقدان «منسفیلد پارک» را رمان شاخص و شاهکار جین آستین قلمداد کرده‌اند؛ حال آنکه «غرور و تعصب» هم شاهکار شناخته می‌شود. رمان «منسفیلد پارک» را نسبت به دیگر داستان‌های این نویسنده می‌توان به دنیای مدرن نزدیک‌تر دانست. با مجموعه آثار جین استین همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی قرن ۱۹ انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جین آستین

جین آستین در ۱۶ دسامبر ۱۷۷۵ در استیونتون، همپشر، جنوب شرقی انگلستان به دنیا آمد. او نویسندۀ قرن هجدهم و نوزدهم است که آثارش تأثیر گسترده‌ای بر ادبیات غرب گذاشت. شناخت او از زندگی زنان و مهارتش در نشان‌دادن ظرائف زندگی، او را به یکی از مشهورترین رمان‌نویسان عصر خودش تبدیل کرده است. آستین، ششمین فرزند از ۷ فرزند یک کشیش ناحیه بود. او در نوجوانی، نوشتن رمان را آغاز کرد. «عقل و احساس»، «غرور و تعصب»، «مانسفیلد پارک» و «اِما» کتاب‌هایی بودند که در زمان حیات این نویسنده چاپ شدند. ۲ کتاب دیگر او، پس از مرگش منتشر شدند (رمان‌های «نورثنگر ابی» و «ترغیب») و ۲ کتاب او هیچ‌گاه به پایان نرسیدند («لیدی سوزان» و «واتسن‌ها»). جین آستین در دورانی که زنده بود، کتاب‌هایش را بدون نام چاپ می‌کرد و هیچ‌کس نمی‌دانست که نویسندۀ کتاب، چه کسی است.

سبک جین آستن در شیوۀ نگارش، منحصربه‌فرد است. در آثار او، صدای راوی رمان با عمیق‌ترین احساسات شخصیت‌های قصه پیوند می‌خورد؛ به‌طوری‌که با خواندن رمان‌های او می‌توان پا جایِ پای شخصیت‌های داستان گذاشت. به نظر منتقدان، آستین نبوغی دووجهی داشت؛ هم طنز قدرتمندی داشت و هم اخلاق و روحیات آدم‌ها را خوب می‌شناخت. بر اساس رمان‌های جین آستن، نمایش‌های متعدد، اقتباس‌های تلویزیونی و چندین فیلم سینمایی ساخته شده است؛ برای نمونه می‌توان به سریال «گم‌شده در آستن» (Lost in Austen) بر اساس رمان «غرور و تعصب» و فیلم سینمایی «غرور و تعصب» (۲۰۰۵) با بازی «کی‌را نایتلی» بر اساس رمانِ یادشده اشاره کرد. اولین ترجمهٔ رمان‌های جین آستن در ایران، به‌کوشش «شمس‌الملوک مصاحب» و به تاریخ اسفند ۱۳۳۶ انجام و منتشر شد. جمشید اسکندانی (نشر ثالث) و رضا رضایی (نشر نی) نیز از دیگر مترجمان آثار این نویسندۀ مشهور هستند. جین استین در ۱۸ ژوئیهٔ ۱۸۱۷ درگذشت. او در کلیسای وینچستر به خاک سپرده شد.

بخشی از کتاب صوتی مجموعه آثار جین استین

«الیزابت خواست مادرش را به ماندن قانع کند، حتی کوشید با بهانه ای خودش را از این مخمصه برهاند، اما فرمان قاطع مادرش او را متوقف کرد. عاقبت وقتی تنها شدند آقای کالینز گفت: «دوشیزه الیزا، مطمئن باشید که بی تمایلی تان، شما را در نگاه من جذاب تر می کند. من تصمیم به ازدواج دارم؛ چرا که ازدواج مهم ترین وظیفه برای هر عضو کلیساست. از طرفی می خواهم با شما ازدواج کنم؛ چرا که پس از مرگ پدرتان این خانه به من می رسد و به گمانم بهترین تصمیم آن است که همسرم را از میان دختران بنت انتخاب کنم.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۷ گیگابایت, ۶۶۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۷ گیگابایت, ۶۶۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸۸,۰۰۰
۴۱۱,۶۰۰
۳۰%
تومان