دانلود کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه) با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه) اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه)

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه)

کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه) نوشتهٔ دارن هاردی و ترجمهٔ زهرا ایجادی نصرآبادی است. مهدی صفری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه)

کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه) نکاتی را به شما گوشزد کرده است که خود از آن آگاه هستید و فقط نیاز به یادآوری و داشتن برنامه‌ای برای به‌کاربستن آن‌ها دارید. کتاب «اثر مرکب» که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های مجلهٔ نیویورک تایمز و مجلهٔ وال استریت ژورنال بوده، به بیان اصول اساسی قرارگرفتن در مسیر موفقیت پرداخته است؛ از جملهٔ این اصول، مدیریت عادت‌ها و ایجاد عادت‌های کوچک خوب و ازبین‌بردن خرده‌عادت‌های نامناسب است. دارن هاردی ابتدا میزان اهمیت «اثر مرکب» در عمل را بیان کرده و با مثال‌هایی این اثرگذاری را به مخاطب نشان داده است؛ سپس و در فصل‌های بعدی، اثرگذاری انتخاب‌ها و عادت‌های افراد را بررسی کرده است؛ سپس به جهت‌دهی مخاطب برای قرارگرفتن در مسیر هدف خود، مدیریت‌کردن عوامل تأثیرگذار بیرونی و شتاب‌گرفتن در مسیر رسیدن به هدف پرداخته است. در پایان این کتاب صوتی، نویسنده از مخاطب خود می‌خواهد تا این کتاب را نه به‌عنوان کتابی که یک‌بار آن را مطالعه کرده و تمام شده، بلکه به‌عنوان یک راهنمای عملی که هر زمان نیاز بود می‌تواند به آن مراجعه کند، در نظر بگیرد.

این کتاب صوتی که اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ میلادی منتشر شد، کتاب مفیدی در حوزهٔ خودیاری و موفقیت است که به بررسی اثر گام‌ها و انتخاب‌های کوچک به‌ظاهر کم‌اهمیت در زندگیمان پرداخته است. دارن هاردی در این خلاصه‌کتاب، گام‌هایی برای اصلاح سیستم‌عاملی که زندگی ما را اداره می‌کند و آن را «اثر مرکب» می‌خواند، پیشنهاد کرده است. این نویسنده، نکات کتاب را از تجربیات خود به‌عنوان مشاور حوزهٔ موفقیت استخراج کرده است. اگر تصمیم گرفته‌اید به اهداف مختلفتان برسید، اگر می‌خواهید وزن کم کنید، در کارتان پیشرفت کنید، در شغلتان بهتر شوید و یا هر هدف دیگری در سر دارید، کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه) را گوش کنید و اصول ایجاد نتایج بزرگ با انجام کارهای کوچک را از زبان یکی از بهترین مربیان هدف‌گذاری و کارآفرینی یاد بگیرید.

شنیدن کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن هاردی به‌مدت ۱۷ سال در زمینهٔ پیشرفت شخصی فعالیت داشته و حتی ریاست دو شبکهٔ تلویزیونی دررابطه‌با این موضوع به نام‌های «شبکهٔ مردم» و «شبکهٔ آموزش موفقیت» را بر عهده داشته است. او در این دو شبکه بیش از ۱۰۰۰ نمایش و برنامهٔ تلویزیونی را با موفق‌ترین افراد دنیا به روی آنتن برده است. دارن هاردی را می‌توان نمونهٔ موفق ایده‌هایی تلقی کرد که در کتاب «امسال تکرار نخواهد شد» معرفی شده است. به‌عنوان یک کارآفرین او تا ۱۸ سالگی درآمدی شش‌رقمی و در ۲۴ سالگی درآمدی بالغ بر یک میلیون دلار در سال داشته است. تا ۲۷ سالگی صاحب شرکتی شد که هر ساله ۵۰ میلیون دلار درآمد داشت. او مربی هزاران کارآفرین و جزو هیئت‌مدیرهٔ بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی مطرح بوده است. دارن هاردی در نشریهٔ موفقیت، در وبلاگش و فضاهای مجازی دیگر و حتی در مقابل دید کارآفرینان در تمام نقاط کشور، همواره بهترین اطلاعات و استراتژی‌ها را همراه با تجربیات شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است. علاقهٔ او به پیشرفت شخصی است که هستهٔ اصلی کار و زندگی او را در بر می‌گیرد. او خود را متعهد به کمک به دیگران می‌داند تا استعدادهایشان را شکوفا کنند و بتوانند زندگی بهتری داشته باشند. کتاب «اثر مرکب» یکی از آثار مشهور او است.

بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب (خلاصه)

«اینکه تصور کنید راه‌حلی قطعی وجود دارد که می‌تواند عادت شما را یک بار و برای همیشه از بین ببرد، تصور بسیار غلط و گمراه‌کننده‌ایست. شما باید بدانید به چه علت باید عادت بد خاصی را کنار بگذارید. واضح است که ایجاد تغییرات کوچک، عاقلانه‌تر و واقع‌بینانه‌تر از ایجاد تغییرات بزرگ و ناگهانی‌ست. چون احتمال طولانی‌مدت و دوام پیشرفت‌های حاصل شده، بیشتر خواهد بود. برای اینکه کارها را از این هم آسان‌تر کنید، از خود بپرسید، چرا؟ چرا قصد دارید عادت خاصی را کنار بگذارید و عادتِ دیگری را به جای آن اتخاذ کنید. کافی نیست موفقیت را فقط به خاطر موفقیت بخواهید. متأسفانه در برخی زمینه‌های خاص، قدرت اراده به‌تنهایی کافی نیست. آنچه که شخصیت و احساسات شما را تعریف می‌کند، به شما قدرت می‌دهد کوه‌ها را جابجا کنید. این قدرت، انگیزه‌ی واقعی شما را برای رسیدن به چیزی که در نظر دارید، تست می‌کند.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان