دانلود کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه) با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه) اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه)

نویسنده:مارک منسون
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه)

خلاصه‌کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته (خلاصه) نوشتهٔ مارک منسون و ترجمهٔ پریسا قشقائیان و با صدای مهدی صفری است و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته

مارک منسون در کتاب همه چیز به فنا رفته! یا اوضاع خیلی خراب است به گونه‌ای هنرمندانه و ظریف به شما نشان می‌دهد که همه چیز به فنا رفته است. سپس دربارهٔ امیدواری توضیح می‌دهد و درنهایت، خواننده را با شکل صحیحی از امیدواری حقیقی آشنا می‌کند. منسون در این کتاب از فیلسوفان بزرگی چون کانت بهره می‌گیرد تا مفاهیمش را توضیح دهد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که منسون توضیح می‌دهد مفهوم آزادی است. زیرا آزادی و امیدواری حقیقی پهلو به پهلوی هم می‌زنند. از نظر او، تنها شکل واقعی آزادی، تنها شکل اخلاقی آزادی، ازطریق محدودسازی خویشتن حاصل می‌شود. آزادی به معنی بهره‌مندی از مزیت انتخاب هرچه در زندگی می‌خواهید نیست، بلکه به معنی انتخاب چیزی است که در زندگی حاضرید از آن چشم‌پوشی کنید. این نه‌فقط آزادی واقعی، بلکه تنها شکل آزادی است. سرگرمی‌ها می‌آیند و می‌روند. لذت‌جویی هیچ پایانی ندارد. تنوع معنای خود را می‌بازد. اما همیشه خواهید توانست چیزی را برای قربانی کردن انتخاب کنید. چیزی که می‌توانید از آن بگذرید.

این نوع انکار خویشتن به طرز تناقض‌برانگیزی تنها چیزی است که آزادی واقعی را در جهان می‌گستراند. دردِ تمرین بدنی منظم درنهایت آزادی جسمی شما؛ قدرت، انعطاف، استقامت و توان بدنی‌تان را افزایش می‌دهد. قربانی کردن یک فرصت کاری قابل‌توجه به شما آزادی می‌دهد تا فرصت‌های شغلی بیشتری را جست‌وجو کنید، مسیر کاری خود را داشته باشید، پول بیشتری به دست آورید و از مزایایی بهره‌مند شوید که در پی آن می‌آیند. تمایل به اختلاط با دیگران شما را آزاد می‌گذارد تا با هر کسی سخن بگویید و دریابید که آیا ارزش‌ها و اعتقادات مشترکی با شما دارند یا اینکه چه چیزی می‌توانید به زندگی‌های یکدیگر بیفزایید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی همه چیز به فنا رفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با دید جدیدی به امیدواری و زندگی نگاه کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک مانسون

مارک مانسون، متولد ۹ مارس ۱۹۸۴ در تگزاس است. مانسن از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. کتاب هنر ظریف بی خیالی که به نام هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها هم ترجمه شده است، اثری بود که برای نویسنده‌اش شهرت به ارمغان آورد. تا پیش از آن او مشغول کار برای وبلاگ خود بود. در حال حاضر او در منهتن نیویورک زندگی می‌کند.

از میان آثار دیگر مارک مانسون می‌توان به کتاب‌های همه چیز به فنا رفته است، عشق کافی نیست و همه چیز درباره عادت‌ها اشاره کرد.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۸۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۸۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان