دانلود کتاب صوتی این کافی نیست (خلاصه کتاب) با صدای مجتبی زائری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی این کافی نیست (خلاصه کتاب) اثر مارشال گلداسمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی این کافی نیست (خلاصه کتاب)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی این کافی نیست (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی این کافی نیست (خلاصه کتاب) نوشتهٔ مارشال گلداسمیت و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مجتبی زائری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب متوجه می‌شویم چگونه افراد موفق، موفق‌تر می‌شوند.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی این کافی نیست

با شنیدن این خلاصه‌کتاب می‌آموزید که چگونه رهبر، همکار و فرد بهتری باشیم؟

یک مدیر کسب‌‌وکار کلیشه‌ای، با همان کت‌وشلوار و ظاهر و رفتار رسمی را تصور کنید. اکنون که می‌دانید منظور دقیقا چگونه مدیری است، بیایید نگاهی به شخصیت او بیندازیم.

احتمالاً اکثر افراد فکر می‌کنند که او شخصیتی آرام داشته، بسیار اهل رقابت است، تقریباً فقط به خودش فکر می‌کند و سرش خیلی شلوغ است. البته که چنین تصوری از چنین شخصیتی، خیلی هم دور از واقعیت نیست.

افراد بسیار موفق، سرشار از صفات شخصیتی ناخوشایند و عاداتی بد و عجیب هستند. بدترین قسمت ماجرا این است که اکثر آن‌ها از داشتن چنین صفاتی به خود افتخار می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که داشتن چنین صفاتی یکی از دلایل موفقیت زیادشان است.

مارشال گلداسمیت به مدیران آموزش می‌دهد تا کیفیت مدیریت یا مهارت رهبری‌ را در خود ارتقا داده و عملکرد و پیشرفت بیشتری را تجربه کنند. با این افراد موفق کار کرده است و عقیده دارد که این عادات بد، جلوی موفقیت بیشتر آن‌ها را می‌گیرد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی این کافی نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌‌کتاب‌هایی با موضوع مدیریت و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی این کافی نیست

«همان‌طور که می‌بینید، افراد موفق، عادات آزاردهنده زیادی دارند. اما در پس بسیاری از این رفتارها، یک علت اصلی مشترک وجود دارد: وسواس فکری در مورد هدف.

البته تمرکز روی اهداف، ویژگی مفیدی است که به ما انگیزه می‌دهد تا به آن‌چه در ذهن داریم برسیم؛ موفق شدن و رسیدن به اهداف‌مان، علی‌رغم موانع موجود.

اما وقتی این موضوع از حد منطقی‌اش فراتر می‌رود، وسواس فکری در مورد هدف، دست‌وپای ما را می‌بندد، و حس ما را نسبت به درست و غلط بودنِ تصمیم‌هایمان تحریف می‌کند.

یک بار با یک مدیر بازاریابی کار می‌کردم که نمونه بارز فردی فعال و زرنگ بود؛ او خلاق و پرانرژی بود و همیشه نتایج خوبی کسب می‌کرد. اما هنگامی که گزارش تیمش را به مافوقان خود اعلام می‌کرد، به جای آن که حق زیردستان خود را ادا کند، اعتبار تمام کارها را به خود نسبت می‌داد. به عبارت دیگر، وسواس فکری در مورد هدف او را تبدیل به کسی کرد که اعتبار همه چیز را به خود نسبت می‌داد، حتی زمانی که لایق آن نبود. با انجام این کار، وی در بین کارمندانش بدنام شد و به زودی متوجه شد که دیگر نمی‌تواند کارمندان بااستعداد خود را حفظ کند.

وسواس فکری در مورد هدف اغلب چنین نتیجه‌ای دارد: شما را از اهداف واقعی‌تان منحرف می‌کند و باعث می‌شود نتوانید درست فکر کنید. بنابراین بی آنکه خودتان متوجه شوید به فردی که ارکان انسانیت را زیر پا می‌گذارد، تبدیل شده و اعتبار خود را در بین همکاران و اطرافیانتان خدشه‌دار می‌کنید.

آزمایش خَیرِ نیکوکار یکی از داستان‌های انجیل، مثالی دیگر از مشکلات غیرمنتظره وسواس فکری در مورد هدف است؛ به گروهی از دانشجویان رشته الهیات گفته شد که به آن طرف محوطه دانشگاه بروند و خطابه‌ای راجع به موضوع خَیرِ نیکوکار بگویند. به آن‌ها گفته شد که باید عجله کنند، چون مردم منتظرشان هستند. دانشجویان در راه خود با بازیگری روبرو شدند که نقش یک بی‌خانمان را بازی می‌کرد که در روی زمین افتاده و سرفه می‌کرد و می‌نالید. ۹۰ درصد از دانشجویان از فرط عجله، او را نادیده گرفتند. در نهایت، دانشجویان دانشکده علوم روحانی به موقع به خطبه خود رسیدند، اما ۹۰ درصد از آن‌ها آن مرد را نادیده گرفتند. واضح است که مشغله ذهنی آن‌ها چیز اشتباهی بود که نسبت به آن وسواس فکری داشتند؛ ارائه سخنرانی، به‌جای انجام آن چه که خودشان همواره به دیگران توصیه می‌کردند!»

جین ایر (خلاصه کتاب)
شارلوت برونته
استراتژی مشتری مداری
بی جوزف پاین
آشنایی با نرم‌افزار Dr.Speech
ندا موسوی
آیین بهایی و آرمان‌های ادیان؛ دو مناظره مکتوب
رضا حقیقت
دروازه های سپیدی
جعفر شیخ الاسلامی
تبدیل توان و کنترل سیستم های انرژی باد
بین وو
نگاره های ازلی ایران (دوزبانه)
محمدنبی تولایی
راهنمای طراحی آموزشی درس تربیت بدنی مدارس
سعید عبدی
برنامه ‌نویسی شیءگرا به زبان جاوا برای برنامه نویسان C
صمد پایدار
کمیسر کوگل بلیتس؛ جلد هشتم
اورزل شفلر
قتل در پرستشگاه آنوبیس
لیندا اس. رابینسون
تاریخ تحولات ایران از آغاز قاجار تا انقلاب مشروطیت
محمد سلماسی زاده
غنا در آیینه فرهنگ
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غنا
آشنایی با برنامه ریزی خطی فازی
زهرا ناجی عظیمی
جامعه شناسی روستایی
زهرا رضانیاکان
لحظه (The Moment)
عارفه افسریان
چند داستان کوتاه درباره مرگ و سایر قضایا
فرزین جواهردشتی
خانواده سالم
حسین قرائتی ستوده
آموزش حرفه ای Revit Architecture 2022
رضا بابایی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان