دانلود کتاب صوتی آسکی تخصصی جراحی عمومی با صدای حسین نگهبان + نمونه رایگان
کتاب صوتی آسکی تخصصی جراحی عمومی اثر حسین نگهبان

دانلود و خرید کتاب صوتی آسکی تخصصی جراحی عمومی

معرفی کتاب صوتی آسکی تخصصی جراحی عمومی

کتاب صوتی «آسکی تخصصی جراحی عمومی» اثری است از حسین نگهبان که باگویندگی او توسط انتشارات رزیدنت یار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی آسکی تخصصی جراحی عمومی

کتاب آسکی تخصصی جراحی عمومی مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به رشتهٔ پزشکی و جراحی عمومی است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده است. این کتاب مطابق با سبک آزمون PMP است. «آسکی تخصصی جراحی عمومی» مطالب آموزشی را خط‌به‌خط از رفرنس‌هایی مانند شوارتز، سابیستون و مینگات تدریس کرده است. 

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی آسکی تخصصی جراحی عمومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب آسکی تخصصی جراحی عمومی برای رزیدنت‌های سال اول تا چهارم و جراحان عمومی مناسب است. همچنسن این کتاب به افرادی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظرات کاربران

azime
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

قیمت خیلی بالاست

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۵۵۰,۰۰۰
تومان