دانلود کتاب صوتی جراحی ـ شوک با صدای مرتضی هاشمی زاده + نمونه رایگان
کتاب صوتی جراحی ـ شوک اثر عادل زینال پور

دانلود و خرید کتاب صوتی جراحی ـ شوک

معرفی کتاب صوتی جراحی ـ شوک

کتاب صوتی «جراحی ـ شوک» نوشتهٔ عادل زینال پور است. انتشارات رزیدنت‌یار کتاب صوتی جراحی ـ شوک را با گویندگی مرتضی هاشمی زاده منتشر کرده است. در این اثر مجموعه‌ای کامل از فصول به‌همراه سؤالات ارتقاء و بورد تخصصی تا ۱۴۰۱ به چشم می‌خورد.

درباره کتاب صوتی جراحی ـ شوک

مجموعهٔ جراحی دربردارندهٔ مباحثی در پیوند، انکولوژی، ارتوپدی، پروسیجر جراحی در آی‌سی‌یو، نقش جراح در بلایا، رهبری در جراحی، گزش و گازگرفتگی، جراحی در سالمندی و مراقبت پایانی حیات است. این مجموعه که منبع آن شوارتز ۲۰۱۹ است، موضوعات تروما، شوک، آب و الکترولیت و هموستاز را دربر می‌گیرد. کتاب حاضر دربارهٔ شوک است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی جراحی ـ شوک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌شود. کتاب جراحی ـ شوک به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸۱,۰۰۰
تومان