دانلود کتاب صوتی ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول با صدای مریم صفاری + نمونه رایگان
کتاب صوتی ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول اثر علیرضا امیرمعافی

دانلود و خرید کتاب صوتی ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول

گوینده:مریم صفاری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول

کتاب صوتی «ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول» ترجمه و تلخیص علیرضا امیرمعافی است. انتشارات رزیدنت‌ یار این کتاب صوتی را با گویندگی مریم صفاری منتشر کرده است. محمد حسن جوادی پاکدل و الناز خوش نیز در تألیف این کتاب همکاری داشته‌اند.

درباره کتاب صوتی ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول

کتاب ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول یکی از کتاب‌های مجموعه آزمون‌های رادیولوژی است و دربردارندهٔ سؤالات ارتقا و بورد تخصصی رادیولوژی است. سؤالات جمع‌آوری‌شده در این کتاب به‌همراه پاسخ‌های تشریحی آن‌ها به داوطلبان آزمون بورد تخصصی رادیولوژی کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند. کتاب ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول براساس BRANT 2018 و RUMACK 2018 و HAAGA 2017 و BUSHBERG 2012 تألیف شده است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت‌های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. خواننده با استفاده از این کتاب‌ها می‌تواند با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یکپارچه و کاملی از مباحث به‌‌ دست آورد. داوطلبان با مطالعهٔ این منابع در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را خواهند داشت. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی ارتقا ۱۴۰۱ رادیولوژی ـ بخش اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان پزشکی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی رادیولوژی را دارند، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳۴,۰۰۰
تومان