دانلود و خرید کتاب روابط عاطفی و تربیتی بین والدین و فرزندان هلن پورمیرنظرسادگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط عاطفی و تربیتی بین والدین و فرزندان اثر هلن پورمیرنظرسادگی

کتاب روابط عاطفی و تربیتی بین والدین و فرزندان

معرفی کتاب روابط عاطفی و تربیتی بین والدین و فرزندان

کتاب روابط عاطفی و تربیتی بین والدین و فرزندان نوشتهٔ هلن پورمیرنظرسادگی و ثریا کاظمی کله کله در انتشارات فرزانگان تهران چاپ شده است.

درباره کتاب روابط عاطفی و تربیتی بین والدین و فرزندان

خانواده یک سازمان اجتماعی کوچک است که روابط اعضای آن به‌خصوص روابط والدین با فرزندان مهمترین عنصر شکل دهندهٔ این سازمان است. دین اسلام خانواده را محبوب‌ترین و عزیزترین نهاد بشری نزد خداوند اعلام کرده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های رشد فرزندان، رشد عاطفی است. والدین با نشا‌ن‌دادن دلبستگی خود به فرزند خویش شخصیت عاطفی کودک را رشد می‌دهند و امکان ابراز این حس از سوی فرزند را هم برای خود و هم برای جامعه فراهم می‌کنند. کتاب روابط عاطفی و تربیتی بین والدین و فرزندان به جنبه‌های متفاوت و نکات مهم در تربیت فرزندان می‌پردازد.

انتشارات فرزانگان دانشگاه، ناشر تخصصی کتب دانشگاهی و پژوهشی است، مدیر مسئول این انتشارات دکتر شهلا رضایی است و سعی دارد بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌های دانشگاهی و پژوهشی را در اختیار دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار دهد تا نسل فرهیخته امروز با کتاب‌های تخصصی و علمی بیشتر آشنا شوند.

کتاب روابط عاطفی و تربیتی بین والدین و فرزندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به والدینی که مایل هستند در زمینهٔ تربیت صحیح فرزندانشان و به‌خصوص تربیت دینی آن‌ها اطلاعات بیشتری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر 8522220
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان