دانلود کتاب صوتی دخترک کبریت فروش با صدای پریما پور بیژن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی دخترک کبریت فروش

کتاب صوتی «دخترک کبریت فروش» روایتی از داستان کوتاه نوشته‌ی هانس کریستین اندرسن است. این کتاب گویا در قالب نمایشنامه اجرا شده است. در این داستان می‌شنویم: « در شب سال نو، دخترکی فقیر و ژنده‌پوش که از شدت سرما به خود می‌پیچد سعی دارد تا کبریت‌ هایش را به مردمی که برای خرید سال نو آمده‌اند بفروشد، اما کسی توجهی به او نمی‌کند. پدر دخترک او را تهدید کرده که اگر تمام کبریت‌هایش را به فروش نرساند حق بازگشت به خانه را ندارد و اکنون که شب سربرآورده و خیابان‌ها خالی از مردمی شده که در کنار آتش گرم خانه‌هایشان مشغول جشن گرفتن سال جدید هستند، او یکه و تنها با کبریت‌هایی که به فروش نرفته‌اند باقی‌مانده و جرأت بازگشت به خانه را ندارد.»
معرفی نویسنده
عکس هانس کریستین اندرسن
هانس کریستین اندرسن

هانس کریستین اندرسن ۲ آوریل ۱۸۰۵ در شهر ادنسه در دانمارک به دنیا آمد. اوضاع مالی خانواده چندان خوب نبود، اما پدر به ادبیات علاقه داشت، کتاب‌هایی داشت و برای کودکش هم داستان‌هایی از هزار و یک شب و نمایشنامه‌های شکسپیر را می‌خواند. پدر همچنین معتقد بود که خانواده‌ آن‌ها به خانواده‌ای اشرافی و سطح بالا تعلق دارد. هرچند این موضوع در تحقیقات مختلف اثبات نشد. شایعه دیگری نیز میان مردم دانمارک بر سر زبان‌ها است. اینکه هانس، پسر نامشروع پادشاه دانمارک است. این شایعه از اینجا آب می‌خورد که او، هزینه تحصیلات هانس را برعهده گرفته بود.

نظرات کاربران

heli.H.H
۱۳۹۹/۰۱/۱۳

بد نبود

Milad G
۱۳۹۶/۰۱/۱۷

👍

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۶/۰۱/۱۷

یه ستاره برای ثبت، "هانس کریستین اندرسون" او زمانی گفته که ایده های داستان هایش،مانند بذری کاشته شده در ذهنش هستند که تنها به بوسه ی تلالویی از خورشید یا قطره ی دارویی نیاز دارند تا بشکفند. او به طرز ظریفی،مردمی را

- بیشتر
فقط خدا
۱۳۹۹/۰۹/۲۱

زیبا بود

ویانا
۱۴۰۱/۰۲/۰۹

خوب بود

محمد کسری حیدری لیاولی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶

زیادخوب نیست

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان