دانلود کتاب صوتی پروژه خوشبختی (خلاصه کتاب) با صدای مجتبی زائری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پروژه خوشبختی (خلاصه کتاب) اثر گرچن روبین

دانلود و خرید کتاب صوتی پروژه خوشبختی (خلاصه کتاب)

نویسنده:گرچن روبین
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی پروژه خوشبختی (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی پروژه خوشبختی (خلاصه کتاب) نوشتهٔ گرچن روبین و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مجتبی زائری است و شنیدار آن را منتشر کرده است. چگونه خوشبختی را جست‌وجو کنید و آن را بیابید؟!

درباره خلاصه‌کتاب صوتی پروژه خوشبختی

از ابتدای خلقت تاکنون، بشر و به‌خصوص فیلسوفان، همواره خوشبختی و مفهوم آن ‌را به چالش کشیده‌‌اند و درباره‌ آن، کنجکاو بوده‌اند.

«ارسطو»، فیلسوف مشهور یونان باستان، در تعریف خوشبختی از عبارت «summum bonum» استفاده کرده است که در زبان لاتین، به معنای «خیر مطلق» یا «سلطه خیر بر تمام زندگی» است.

ارسطو، علت خلقت انسان را خیر مطلق می‌داند؛ اما به راستی، خیر مطلق چیست و چگونه می‌توان به آن دست یافت؟

گرچن روبین برای یافتن پاسخ این پرسش، به انجام تحقیقاتی پرداخته است. او سال‌های زیادی، آثار متفکران، روان‌شناسان، نویسندگان، روشن‌فکران و محققان را مطالعه کرده تا اینکه سرانجام به مفهوم خوشبختی رسیده است. به نظر او، می‌توان مفهوم خوشبختی را این‌گونه بیان کرد:

«خوشبختی، جنبه‌های مختلفی دارد و از طریق راه‌های گوناگونی می‌توان این حس را افزایش داد.»

او با درنظرگرفتن این مسئله، پروژه‌ خوشبختی را آغاز کرد و طی یک سال، هر ماه را به جنبه‌ای متفاوت از زندگی‌اش اختصاص داد و تلاش کرد تا در زندگی‌، حس خوشبختی خود را افزایش دهد.

در این خلاصه‌کتاب، به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱) اولین گام‌های تحقق پروژه خوشبختی چیست؟

۲) چگونه روابط اجتماعی می‌تواند موجب افزایش شادی ما شوند؟

۳) چگونه می‌توانیم به دنبال خوشبختی روحی روانی باشیم؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی پروژه خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی پروژه خوشبختی

«در جامعه ما، خوشبختی و شغل، به طرزی جدانشدنی، به هم گره خورده‌اند. با اشتغال، روابط اجتماعی را حفظ می‌کنیم و احساس باارزش بودن به ما دست خواهد داد. احساس رشد و ارتقائی که از اشتغال می‌گیریم، منبعی بی‌نهایت از اعتماد به نفس است.

من، پیش از این‌که به‌عنوان نویسنده فعالیت کنم، سعی می‌کردم همیشه بنویسم؛ حتی زمان‌هایی که روز بدی داشتم نیز می‌نوشتم. اغلب، به‌خاطر این‌که با نوشتن حس خوبی در من ایجاد می‌شد؛ حس می‌کردم که کاری را به انجام رسانده‌ام و به من، احساس مفید بودن دست می‌داد.

تصمیم برای تبدیل شدن به یک نویسنده حرفه‌ای، قدم بزرگی برایم تلقی می‌شد. چرا که من، کار ثابتی در حوزه حقوق، داشتم؛ اما حالا شغل نویسندگی، عشق من است.

من، فارغ از این‌که عشق و شور افراد چیست، آن‌ها را به انجام کاری که دوست دارند، ترغیب می‌کنم. چون اگر فعالیتی که انجام می‌دهید، همان شغل موردعلاقه‌تان باشد؛ در آن صورت، می‌تواند موج عظیمی از شادی و احساس رضایت را در وجود شما ایجاد کند.

من، در این بین، متوجه شدم که وارد مسائل و چالش‌های جدید شدن، معیاری کلیدی برای جست‌وجوی خوشبختی است. چالش‌ها، به شکل مثبتی، مغز ما را درگیر خود می‌کنند و کنار آمدن با موقعیت‌های جدید، اغلب منجر به رضایتی دور از انتظار خواهد شد.

به‌عنوان نمونه؛ من، برای خود هدف نوشتن یک رمان در ۳۰ روز را تعیین کردم. دست‌یابی به این هدف، به طرز شگفت‌انگیزی مرا سرافراز کرد و موجب افزایش چشم‌گیر انگیزه‌ام شد.

همین حس، موجب شد تا چالش جدیدی برای خودم در نظر بگیرم. به همین دلیل، بدون این‌که بدانم چطور باید شروع کنم، وبلاگی را راه‌اندازی کردم.

در ابتدا، یادگیری کار با بهره‌گیری از رسانه‌ای مدرن، برایم سخت و چالش‌برانگیز بود؛ اما به مرور، یاد گرفتم تا ناکامی‌های موقت خود را به عنوان بخش ضروری از مأموریتم بپذیرم.

احساس لذتی که از تسلط بر نخستین وبلاگم به من دست داد، تمام کشمکش‌های قبلی‌ام را از بین برد. هویت جدید من، به عنوان یک وبلاگ‌نویس، موجب بازخوردهای مثبت زیادی شد.

نتیجه این کار (یعنی وبلاگ‌نویسی) منجر به افزایش اعتماد به نفس در وجود من شد؛ به همین دلیل، در آن لحظات، از حس رشد روزافزونم بسیار شاد و راضی شدم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۳۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان