دانلود کتاب صوتی من مراقب حالم هستم با صدای آرش راسخ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی من مراقب حالم هستم اثر لوری رایت

دانلود و خرید کتاب صوتی من مراقب حالم هستم

نویسنده:لوری رایت
گوینده:آرش راسخ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی من مراقب حالم هستم

کتاب صوتی من مراقب حالم هستم نوشتهٔ لوری رایت و ترجمهٔ شبنم حیدری پور و با صدای آرش راسخ است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی من مراقب حالم هستم

يعنی حال «مَکس» خوب می‌شود؟ وقتی اين جمله‌ٔ مثبت را ياد بگيرد، البته که حالش خوب می‌شود! اگر بداخلاق باشد، بترسد يا کلافه بشود، حالش خوب می‌شود! بالاخره شرايط هر طوری که باشد و او را ناراحت بکند، او حالش خوب می‌شود.

به فرزند يا دانش‌آموزتان کمک کنيد تا مفهومی مهم را فرا بگيرد. به او بياموزيد حتی وقتی او حس بدی را در طول روز تجربه می‌کند، در نهايت حالش خوب می‌شود. تسلط بر احساسات برای افراد کم‌سن‌وسال کار راحتی نيست، مخصوصاً برای بچه‌ها، پس آن‌ها به کمک ما نياز دارند! عبارت‌های اين کتاب، نياز اساسی بچه‌ها به يک مهارت مهم را برای تسلط بر احساساتشان هنگام رويارويی با مسائل روزمره تأمين می‌کند. آن‌ها ياد می‌گيرند در هر شرايطی که باشند، باز هم حالشان خوب می‌شود.

از آن‌جا که معلم‌ها و والدين سخت‌ترين مسئوليت را بر دوش دارند، اين کتاب برای هردوی آن‌ها مناسب است.

دنیا برای کودکان خردسال ما زیادی بزرگ است، گاهی ممکن است آنها ‌نتوانند موقعیت‌های زندگی را درک کنند یا اینکه نتوانند احساساتی مانند ترس، شک، تردید، نگرانی و اضطراب را کنترل کنند. تکرار جمله‌ٔ «درست می‌شود» یا جملاتی مانند آن، همیشه کارساز نیست، زیرا با گفتن این جمله‌ها، آن احساسات منفی بزرگی که کودکان تجربه می‌کنند از بین نمی‌رود.

زمزمه‌ ذهنی «من مراقب حالم هستم» را با کودکتان تمرین ‌کنید، تا این نگرش، در ضمیر ناخودآگاه آنها نقش ببندد.

من می‌توانم، من امتحانش می‌کنم، من از پسش برمی‌آیم، من خودم را باور دارم، من به خودم افتخار می‌کنم، من مهم هستم، من هم شبیه تو هستم و من بهترین رفتار می‌کنم، کتاب‌های دیگر این نویسنده هستند که تحت عنوان کلی «زمزمه‌های مثبت ذهنی» از انتشارات مهرسا چاپ شده است. با خواندن این کتاب‌ها می‌توانید بذر گفت‌وگوی مثبت را در ذهن کودکان بکارید و زندگی شادتری را برای آنها رقم بزنید.

شنیدن کتاب صوتی من مراقب حالم هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مشکلات اضطراب فرزند شما را حل می‌‌کند. 

مجموعه کتاب‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی، این نکته را به خردسالان می‌آموزد که همه‌ٔ احساسات آنها خوب، مفید و ضروری هستند و همه‌ٔ آدم‌ها احساسات گوناگون دارند؛ و از همه مهم‌تر، می‌توان این احساسات را کنترل کرد. این کتاب را به والدین، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها و آموزگاران به‌شدت توصیه می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان