دانلود کتاب صوتی رسول مولتان با صدای فاطمه میناخانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رسول مولتان اثر زینب عرفانیان

دانلود و خرید کتاب صوتی رسول مولتان

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رسول مولتان

کتاب صوتی رسول مولتان نوشتهٔ زینب عرفانیان است. فاطمه میناخانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر سماوا آن را منتشر کرده است. این اثر حاوی روایتی از زندگی سردار فرهنگی شهید «سید محمدعلی رحیمی» است.

درباره کتاب صوتی رسول مولتان

گفته شده است که کتاب صوتی رسول مولتان گوشه‌ای از روزهای تولد نامشروع چهرهٔ جریان تکفیر را نشان داده و از جهد عاجزشان در مقابله با مخالفینشان پرده برداشته است؛ در واقع این اثر صوتی، روایتی از زندگی سردار فرهنگی شهید «سید محمدعلی رحیمی» را در بر گرفته است. این کتاب با کمک روایت‌های همسر این شهید، «مریم قاسمی‌زهد» نوشته شده است. سید محمدعلی رحیمی در سال ۱۳۳۶ در اهواز به دنیا آمد. در دوران کودکی به‌خاطر شغل پدرش به تهران مهاجرت کرد. پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ در ایران، در مراکزی هم‌چون کمیتهٔ انقلاب اسلامی، کانون بعثت، وزارت ارشاد و سپاه به فعالیت پرداخت و سرانجام در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌عنوان کارمند رسمی کار خود را آغاز کرد. از نوجوانی فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی انجام می‌داد. در طی فعالیت خود در سازمان، مأموریت‌های مختلفی به کشورهای گوناگون داشت. آخرین مأموریت او در سال ۱۳۷۴ به پاکستان و به‌عنوان یک رای‌زن فرهنگی و سرپرست خانهٔ فرهنگ ایران بود. پس از گذشت ۱۸ ماه از مأموریت، در دفتر کارش و به‌دست گروهکی وهابی به نام «جهنگوی» کشته شد. کتاب صوتی حاضر شما را با زندگی، کارها و کوشش‌های سید محمدعلی رحیمی آشنا می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی رسول مولتان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد زندگی شهیدان جنگ ایران و عراق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رسول مولتان

«یادم نیست چند بار مسیر بین دفتر علی و راهرو را رفتیم و بدن‌های خونی را دیدیم و برگشتیم. می‌آمدم خانه و با خودم فکر می‌کردم صحنه‌هایی که دیدم، واقعیت ندارد. برمی‌گشتم تا دوباره ببینم و مطمئن شوم. طفلک مهدی هم پا به پای من می‌آمد. حیران و سرگردان، پای برهنه روی خون‌ها، بین بدن‌های بی‌جان راه می‌رفتیم و برمی‌گشتیم خانه.»

نظرات کاربران

سعیده قاسمی
۱۴۰۲/۰۴/۲۸

همیشه اعتقادم این بوده که اجر خانواده شهید، کمتر از خود شهید نیست. واقعا با این کتاب این حرف حضرت آقا که میگن خلا فضای نخبگانی در موضوع فرهنگ داریم رو با تمام وجودم درک کردم.

Tasnim
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

سلام. با شنیدن این کتاب اینقدر تحت تاثیر قرار گرفتم که برای مظلومیت شهید و خانوادشون گریه کردم. یکی مثل شهید رحیمی بدون هیچ چشمداشتی برای سربلندی دین اسلام و کشورش عاشقانه از همه چیش مایه گذاشته و پر صلابت برای

- بیشتر
نسيم
۱۴۰۲/۰۷/۰۲

کتاب بی نظیر و خاص❤️

ftmhkb
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

زندگینامه این‌شهید فرهنگی و خانواده مظلومش روخوندم . واقعا متعجبم که چرا همچین افراد دلسوز و فوق العاده ای اینقدر ناشناخته هستن در حالی که باید الگوی ماها باشن

زمان

۶ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۵۱۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۵۱۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان