دانلود کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار با صدای ناصر رضایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار اثر ناصر رضایی

دانلود و خرید کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار

نویسنده:ناصر رضایی
گوینده:ناصر رضایی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار

کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار حاصل نگارش و گویندگی ناصر رضایی است. واوخوان این کتاب صوتی را منتشر کرده است. این اثر درمورد تدابیر تندرستی در فصل بهار است.

درباره کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار

از دیدگاه پزشکی پارسی یا همان طب ایرانی، با پیروی از سبک درست زندگی و هماهنگ‌کردن شیوه‌های رفتاری و تغذیه‌ای با تغییرات فصلی، می‌توان از ابتلا به انواع بیماری‌های رایج در هر فصل پیشگیری کرد و زندگی سالم‌تری داشت. بهار هم مانند سایر فصل‌های سال نیاز به مراقبت دارد؛ به‌ویژه در مواجهه با حساسیت و عطسهٔ بهاره، خارش پوست و گلو و بیماری‌های ویروسی کودکان باید نکاتی را رعایت نمود که در کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار به آن‌ها اشاره شده است. در این کتاب، ضمن توصیه‌هایی مفید در راستای داشتن رژیم غذایی و پوشاک مناسب، روش‌های درمانی مناسبی برای جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف فصلی ارائه شده است. از جمله راهکارهای کارآمد این اثر باید به مصرف نوشیدنی‌های خنک مناسب فصل، تمرین‌های تنفسی روزانه و ارائهٔ پرهیزهای غذایی اشاره کرد؛ به‌عنوان مثال بهتر است در فصل بهار از خوردن شکلات، قهوه و انواع ادویه‌ها پرهیز کنید و مصرف مواد دارای طبع سرد را به تعویق بیندازید؛ علاوه بر این، با یادگیری روش‌های تقویت سیستم ایمنی خود در برابر بیماری‌های ویروسی ایمن خواهید شد و نقش پرهیزهای غذایی را در سلامتی بلندمدت خود بهتر از پیش درک می‌کنید.

نویسنده در خلال آموزه‌های مؤثر این کتاب به شما نشان داده است که طب سنتی برخلاف برخی موضع‌گیری‌هایی که امروزه شاهد آن هستیم، بسیار پویا و انعطاف‌پذیر است و می‌تواند متناسب با تغییرات زندگی مدرن مورد استفاده‌ قرار بگیرد؛ به‌نحوی که امروزه می‌توان آن را یک روش درمانی کامل و جامع به شمار آورد. در این اثر با خواص برخی از داروهای گیاهی آشنا می‌شوید و اثرات آن‌ها را در درمان آلرژی‌ها و بیماری‌های ناشی از تغییر فصل مشاهده می‌کنید. عمل به این توصیه‌ها به شما کمک می‌کند از زیبایی‌ها و هوای مطبوع این فصل بهره‌ی بیشتری ببرید.

شنیدن کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پیام تندرستی فصل بهار

«درمان‌های ساده‌ی طبیعی

طبیعت برای درمان مشکلات به ظاهر پیچیده‌ی شما پیشنهادهای ساده و ارزان دارد.

حساسیت‌ها و آلرژی‌های فصلی

اگر با آغاز فصل بهار دچار حساسیت‌ها و آلرژی‌های فصلی می‌شوید به مدت 3 روز تنها از ماءالشعیر طبی سنتی استفاده کنید و در این مدت غذای دیگری نخورید. در پایان این رژیم غذایی 3 روزه نیز بیمار باید تا چند روز از سبزی‌های پخته‌ی بدون ادویه و کم‌حجم به‌عنوان غذا استفاده کند.

خارش گلو

برای درمان این عارضه‌ی حساسیت‌های فصلی می‌توانید چند گرم بنفشه و شکر تیغال را در دو لیوان آب ریخته و روی حرارت ملایم بجوشانید تا 1 لیوان آن باقی بماند. سپس آن را صاف کرده و شب پیش از خواب میل کنید. افرادی که خارش گلویشان خیلی زیاد است، می‌توانند صبح ناشتا نیز 1 لیوان دیگر از این دمنوش گیاهی بنوشند.»

نظرات کاربران

sara.kh
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

۲۰ تومان برای ۲۰ دقیقه؟؟؟؟؟

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان