دانلود کتاب صوتی یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی با صدای نورالدین جوادیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی اثر آمنه آدینه

دانلود و خرید کتاب صوتی یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی

معرفی کتاب صوتی یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی

کتاب صوتی یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی حاصل تدوین آمنه آدینه است. نورالدین جوادیان گویندگی این مجموعه داستان کوتاه صوتی را انجام داده و انتشارات انجمن پیشکسوتان سپاس آن را منتشر کرده است. این داستان‌های صوتی حاوی زندگی‌نامه‌ٔ شهید «عبدالزهرا مجد عبدی» است.

درباره کتاب صوتی یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی

کتاب صوتی یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی، یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «چشمان آسمانی انقلاب اسلامی، شهيدان امنيت» است. این اثر صوتی حاوی داستان‌های کوتاهی است که دربارهٔ زندگی و خاطرات شهيد «عبدالزهرا مجد عبدی» نوشته شده است. «عبدالزهرا مجد عبدی» در سال ۱۳۴۴ در روستای سعيديه و در خانواده‌ای مذهبی به دنيا آمد. اين داستان‌ها از زبان نزديکان و آشنايان این شهيد روايت شده‌اند و در آن‌ها سعی شده سيمای واقعی «عبدالزهرا مجد عبدی» به‌خوبی ارائه شود.

می‌دانیم که داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

شنیدن کتاب صوتی یک عمر غریبی یک عمر بی نشانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران زندگی‌نامه‌های شهیدان در قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۶۴۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۶۴۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۱,۰۰۰
۵۰%
تومان