دانلود کتاب صوتی مراقبه با صدای مجتبی کارآزموده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مراقبه اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی مراقبه

نویسنده:وین دایر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مراقبه

کتاب صوتی مراقبه نوشتهٔ وین دایر و ترجمهٔ سیما فرجی و با صدای مجتبی کارآزموده است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. روشی برای برقراری ارتباط آگاهانه با خدا در این کتاب صوتی ارائه شده است.

درباره کتاب صوتی مراقبه

مراقبه یا مدیتیشن فعالیتی است که در آن از تکنیک‌های خاصی مانند ذهن‌آگاهی برای آموزش و تربیت توجه و هشیاری استفاده می‌شود و ماحصل آن رسیدن به یک حالت ذهنی و عاطفی آرام و پایدار است. پس در واقع هدف از مراقبه این است که هشیاری و تمرکز ما را افزایش دهد تا تسلط بیشتری روی محیط درونی افکار و احساساتمان داشته باشیم.

کتاب صوتی مراقبه حاوی تمرین مدیتیشن شگفت‌انگیزی است که ما را به سفری خارق‌العاده به شکاف بین افکارمان می‌برد؛ جایی که تمام مزایای یک زندگی آرام‌تر، بدون استرس، سالم‌تر و بدون خستگی در دسترس است، اما اینها صرفا مزایای جانبی هستند. دلیل اصلی مدیتیشن روزانه این است که به شکاف بین افکارمان وارد شویم و با انرژی خلاق زندگی خود ارتباط آگاهانه برقرار کنیم. دکتر وین دایر تکنیک مدیتیشن روح را برای برقراری تماس آگاهانه با خدا توضیح می‌دهد که اساتید باستان در مورد آن به ما گفته‌اند. 

شما این ظرفیت را دارید که ابزاری برای بهترین‌ها برای همه افراد درگیر باشید و به معنای واقعی کلمه در زندگی خود یک معجزه‌گر باشید. هیچ شخص، دولت یا مذهبی نمی‌تواند به طور مشروع ادعا کند که این کار را برای شما انجام می‌دهد. دکتر دایر می‌گوید: «در واقع، من با کارل یونگ موافقم که گفت: «یکی از کارکردهای اصلی دین رسمی، محافظت از مردم در برابر تجربهٔ مستقیم خداست.» زمانی که شما به این شکاف و ماندن تسلط پیدا می‌کنید. در آنجا برای بخش‌های طولانی مراقبه و تجربهٔ آنچه که به دنیای مادی برمی‌گردانید، پاسخ خود را به این سوال پیدا می‌کنید: «چرا مراقبه؟»

شنیدن کتاب صوتی مراقبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم

درباره وین دایر

وین دایر با نام کامل وین والتر دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در دترویت آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم‌تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب‌ها در تاریخ شد. وین دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد. او هشت فرزند دارد که همگی در فلوریدا زندگی می‌کنند.

وین دایر در ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به سرطان خون از دنیا رفت. 

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان