دانلود کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز با صدای آیلار محمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز اثر دارلین براک

دانلود و خرید کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

معرفی کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز نوشتهٔ دارلین براک و ترجمهٔ فروزنده دولت یاری است. آیلار محمدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی راهنمای مفیدی برای پدران و مادرانی است که می‌خواهند دخترانی با اعتماد‌به‌نفس، شایسته و توانا داشته باشند.

درباره کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز دربردارندۀ آموزه‌های دارلین براک درمورد وظایفی است که مادران باید در آن‌ها ماهر شوند. این کتاب صوتی در بخشی، پدران را موردخطاب خود قرار می‌دهد. نویسنده در این بخش به‌طور مختصر ۳ نکته‌ای را که علاوه بر نکات دیگر باید موردتوجه پدران قرار بگیرد، آورده است. دارلین براک در مسیر زندگی خود از تجربیات خود و اطرافیان، مشاهدات و مطالعهٔ منابع مختلف کمک گرفته است. آنچه او در کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز به شما عرضه کرده، حاصل مدت‌ها تلاش برای تقسیم وظایف گستردهٔ مادری به قطعاتی کوچک‌تر و عملی است. کتاب صوتی پیش رو مهم‌ترین و ضروری‌ترین نکات هر یک از این حوزه‌ها را در اختیارتان می‌گذارد تا با صرف کمترین زمان، به راهکاری ساده برای انجام وظایفتان برسید. هر فصل به یک شغل اختصاص دارد و به‌گونه‌ای نوشته شده که شما را در مدیریت چالش‌های گوناگون فرزندپروری یاری می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دارلین براک

دارلین براک، بنیا‌ن‌گذار و رئیس پروژۀ گریت اند گریس (grit and grace) و نیز نویسنده و مجری است.

بخشی از کتاب صوتی از دخترت قهرمان بساز

با مسئولیت یک مدیر که نسبت به نیازهای مشتریان رسانه برای برنامه‌ریزی و خرید اقدام می‌کند و روند کاری دپارتمان رسانه نظارت کنید. با دقت هر چه تمام‌تر تغییرات رسانه را از طریق تحقیقات و مدل‌های تحلیلی محاسبه کنید تا بهترین مورد را برای مشتری براساس اهداف او یا خدمات یا محصول مورد نیاز مشتری شناسایی کنید. چند سال پیش در اتاق یک هتل در هالیوود غربی کالیفرنیا اقامت داشتم. آن هفته برای یک جلسه کاری و البته ملاقات با لورن به آن جا رفته بودم.

دختر بزرگم مدتی بود که در لس‌آنجلس اقامت داشت تا در صنعت سرگرمی که شخصا برای شغل آینده‌اش انتخاب کرده بود مشغول به فعالیت شود. زمانی که او رویای خود را برایمان شرح داد شگفت‌زده نشدیم، چون از دوران دبستان بر روی همین زمینه تمرکز کرده بود. از آن جا که لورن دختری باانگیزه، پرشور، متعهد، جاه‌طلب، سخت‌کوش و بسیار بااراده است بنابراین اطمینان داشتم که او قطعا در این کار موفق می‌شود. اما این همه تغییرات کافی بود تا یک مادر حساس را بی‌خواب کند. اگر تاکنون به لس‌آنجلس سفر نکردید من نیز نمی‌توانم وضعیت آن را شرح دهم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان