دانلود کتاب صوتی باغ پاییزی با صدای حسین نصیری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باغ پاییزی اثر وحید قربانی نژاد شلمانی

دانلود و خرید کتاب صوتی باغ پاییزی

معرفی کتاب صوتی باغ پاییزی

کتاب صوتی «باغ پاییزی» نوشتهٔ وحید قربانی نژاد را انتشارات گیوا منتشر کرده است. راوی این اثر حسین نصیری است. خاطره‌ای از ۲۰ سال پیش که حالا مانند زخمی کهنه و کاری سر باز کرده است. وحید قربانی نژاد شلمانی در کتاب صوتی باغ پاییزی داستان مردی را تعریف می‌کند که بعد از گذشت سال‌ها به خانه‌باغی برمی‌گردد که مادرش را در آن جا از دست داده است.

درباره‌ کتاب صوتی باغ پاییزی

تصور کنید یک قاتل برشی از داستان زندگی خودش را برایتان روایت کند. در کتاب صوتی باغ پاییزی راوی پرده از قتل و انتقامی خونین برمی‌دارد. او مادرش را ۲۰ سال پیش در استخر خانه‌باغ پدربزرگش از دست داده و شاهد مرگ دردناک او بوده است. حالا به همان عمارت برگشته و خیال انتقامی هولناک را در سر می‌پروراند.

چه کسی آن زن را در خانه‌ٔ پدرش کشته است؟ چه چیزی سبب شده است تا پسر زن که داستان کتاب صوتی باغ پاییزی را از زبان او می‌شنویم، بعد از گذشت ۲۰ سال به آنجا برگردد و بخواهد انتقام خون مادرش را بگیرد؟ با شنیدن این کتاب به پاسخ این سؤال‌ها می‌رسیم یا با انبوهی از پرسش‌های دیگر مواجه می‌شویم؟ پایان داستان مانند دیگر آثار وحید قربانی‌نژاد شلمانی شما را شگفت‌زده می‌کند. موقعیتی هولناک و دشوار، کاراکترهایی با آثاری از جنون و روان‌پریشی و چرخش‌های داستانی ناباورانه از ویژگی‌های مشترک آثار این نویسنده‌ٔ جوان هستند.

داستان کوتاه در ادبیات فارسی قدمتی صدساله دارد. این ژانر ادبی در تاریخ ادبیات ایران با انتشار مجموعه داستان یکی بود یکی نبود اثر محمدعلی جمالزاده آغاز شد و بعدتر سکان این کشتی به نویسندگانی همچون ابراهیم گلستان، هوشنگ گلشیری، صادق چوبک، صادق هدایت و... سپرده شد. اکنون و با گذشت بیش از یک سده از متولد‌شدن نخستین داستان کوتاه فارسی، نویسندگان جوان پا به میدان گذاشته‌اند و نام‌های تازه‌ای در قفسه‌ٔ داستان کوتاه کتاب‌فروشی‌ها به چشم می‌خورد. وحید قربانی‌نژاد شلمانی یکی از این نام‌هاست که با همت انتشارات گیوا داستان کوتاه شنیدنی خود را منتشر کرده است. کتاب صوتی باغ پاییزی را با صدای حسین نصیری می‌شنوید.

کتاب صوتی باغ پاییزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به داستان‌های کوتاه ایرانی علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره وحید قربانی‌نژاد شلمانی

این نویسنده در تیر ماه ۱۳۶۴ چشم به جهان گشود. وحید قربانی‌نژاد شلمانی از سال ۱۳۸۰ و در ۱۶سالگی به وبلاگ‌نویسی روی آورد و در سال ۱۳۹۷ موفق شد نخستین کتاب خود را منتشر کند: مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه با عنوان «تاریک، سرد و بی‌نهایت طولانی». «شب قداره‌های بلند» نام کتاب دیگر وحید قربانی‌نژاد شلمانی است.

بخشی از کتاب باغ پاییزی

«چراغ‌های ردیف وسط حیاط اکثرشان خاموش بودند و چندتایی هم سو‌ سو می‌زدند و خاموش و روشن می‌شدند. فقط یک لامپ کم نور جلوی در عمارت روشن بود، سمت راست انباری و اتاق سرایداری بود که آن زمان خانه شاگرد و زنش آن‌جا زندگی می‌کردند، رفتم سمت انبار، درش نیمه باز بود، داخل شدم، به شدت تاریک بود اما من هنوز تمام زاویه‌هایش را بلد بودم. وقتی از ترس بچه‌های بزرگ‌تر همسایه فرار می‌کردم همیشه توی انبار قایم می‌شدم و ساعت‌ها جرات بیرون رفتن نداشتم. باید چیزهایی که نیاز داشتم را پیدا می‌کردم، بعد از کمی گشتن یک طناب ضخیم و بلند پیدا کردم و یک داس کهنه و زنگ زده. کهنه بود اما همین داس کهنه هم برای کشتن یک پیرمرد فرتوت کفاف می‌داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ دقیقه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان