دانلود کتاب صوتی تسویه حساب با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی تسویه حساب

کتاب صوتی تسویه حساب متن یکی از سخنرانی های جول اوستین به همین نام است که در نشر صوتی آذرسا به صورت کتاب گویا درآمده است. گویندهٔ این اثر نازنین آذرسا است. این کتاب به ما می‌گوید که چگونه خداوند سختی‌ها را برایمان جبران می‌کند.

درباره کتاب صوتی تسویه حساب

در این کتاب جول اوستین می‌گوید که خداوند حواسش به موقعیت‌های ناعادلانهٔ زندگی ما هست و هر ظلم و ستمی در حق ما شود آن را برای ما جبران می‌کند. مثلاً چیزهای بدی که مردم پشت سر ما می‌گویند یا اینکه حقی از ما ضایع می‌شود. خداوند با گوشه چشمی سخت‌ترین مشکلات را آسان می‌کند. انسان هیچ‌گاه نباید از رحمت خداوند نا‌امید باشد و در سخت‌ترین و بد‌ترین شرایط هم خداوند می‌تواند روزهای سخت را برایمان به روزهای خوب تبدیل کند. کتاب تسویه حساب به این موضوع می‌پردازد.

کتاب صوتی تسویه حساب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره جول اوستین

جول اوستین نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد.

جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب صوتی تسویه حساب

«حضرت ایوب(ع) در زندگی‌اش مورد امتحان سخت خدا قرار گرفت. همه اموال و فرزندانش را از دست داد و به بیماری سختی دچار شد اما با همه مشکلات از رحمت خدا ناامید نشد و روی به پروردگار کرد و از او کمک خواست و خداوند هم درهای رحمتش را برروی آن حضرت گشود و فرزندان و هر‌آنچه از ایوب (ع) گرفته بود او بازگرداند.

انسان مادامی که در دنیا به سر می برد دچار انواع تغییرات روحی و روانی می شود. گاهی سرخوش و پر انرژی است و گاهی کسل و بی حوصله، گاهی در ترس و وحشت به سر می برد و گاهی در امنیت خاطر، زمانی سرشار از امید به زندگی است و زمانی نگران و افسرده، لحظاتی آتش خشم و غضب و نفرت از جانش زبانه می کشد و مدتی در پشیمانی وحسرت و سرخوردگی است.

بعضی سپری کردن اوقات را در کنار دوستان و بعضی مسافرت و خلوت در میان کوه و دشت و صحرا را بهترین راه رسیدن به آرامش می دانند و البته که بعضی بدترین راه را برای فراموشی دردها و رنج ها انتخاب می کنند و آن استفاده از مشروبات الکلی و مواد مخدر است.

به راستی کدام راه، انسان را به خواسته اش می رساند و کدامیک می تواند نفس سرکش و مضطربش را رام و آرام کند؟

برای رسیدن به آرامش باید راهی را انتخاب کنیم که دارای بهترین تناسب با ساختار وجودی ما باشد.چه کسی می تواند ادعا کند من نسبت به تمام زوایای وجودی انسان اطلاعات دقیق و صحیحی دارم و جسم و جان او را حتی بهتر از خودش می شناسم جز خالق انسان ها و خالق کل هستی... آری تنها اوست که می تواند به جان خسته و درمانده ی ما جانی دوباره بخشد و به ما زندگی سرشار از زیبایی و امید و شادابی عطا کند. تنها اوست که می تواند بر زمین های ظلمت زده ی جان هایمان بتابد و سرزمین دل هایمان را غرق در نور هدایت و بصیرت کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان