دانلود کتاب صوتی کاش وقتی بیست ساله بودم می‌ دانستم با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کاش وقتی بیست ساله بودم می‌ دانستم اثر تینا سیلیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی کاش وقتی بیست ساله بودم می‌ دانستم

نویسنده:تینا سیلیگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کاش وقتی بیست ساله بودم می‌ دانستم

خلاصهٔ کتاب صوتی کاش وقتی بیست ساله بودم می‌ دانستم نوشتهٔ تینا سیلیگ و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی از دوره‌‌ای فشرده برای یافتن جای خود در دنیا سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی کاش وقتی بیست ساله بودم می‌ دانستم

چگونه از هر فرصتی در زندگی برای موفق‌شدن استفاده کنید؟ هرچند موفق‌شدن امری جمعی است و یک فرد موفقِ منزوی معنایی ندارد، اما مسیر رسیدن به موفقیت، یک مسیر کاملاً شخصی است و همه‌چیز بستگی به خودتان، انتخاب‌ها و تصمیم‌هایتان دارد. به‌جای اینکه نگران پیشرفت یا پسرفت دیگران باشید، روی خودتان متمرکز شوید؛ باید بتوانید دنیا را متفاوت‌ با دیگران ببینید، مشکلات را شناسایی کنید، راه‌حل‌های خلاقانه ارائه دهید و فرصت‌ها را از دست ندهید. باید تمرین کنید که آزادانه ایده‌پردازی کنید، اما حواستان باشد که ایده‌ها مثل کودکان می‌مانند؛ هر کسی فکر می‌کند بچه‌ٔ خودش بامزه و زیبا است! پس باید بی‌طرفانه به ایده‌هایتان نگاه کنید. ایده‌ها مثل پوشیدن کفش نو هستند؛ باید فرصت بدهید تا جا باز کنند و آنگاه ارزیابی‌شان‌ کنید؛ همچنین ایده‌ها همچون آینه هستند؛ چراکه محیط اطرافِ خود را بازتاب می‌دهند؛ بنابراین برای داشتن مجموعهٔ متنوعی از ایده‌ها لازم است در زمینه‌های مختلفی حاضر شوید. خلاصه‌ٔ کتاب صوتی «کاش وقتی بیست ساله بودم می دانستم» نوشته‌ٔ تینا سیلیگ، شما را با این ایده‌ها آشنا می‌سازد.

این کتاب صوتی که نخستین‌بار در سال ۲۰۰۶ به انتشار رسید، دربارهٔ تغییرات بزرگ در زندگی (همچون ترک محیط امن و آشنای مدرسه و دانشگاه یا شروع یک کار جدید) و احتمال ترسناک‌بودن چنین چیزی سخن گفته است. راه یا دستورالعمل مشخصی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد؛ حتی فهمیدن اینکه چگونه و از کجا باید کار را شروع کرد نیز ممکن است به یک چالش تبدیل شود، اما خبر خوش این است که تینا سیلیگ در این خلاصه‌کتاب، مهارت‌ها و بینش‌هایی قابل‌درک و مؤثر را ارائه کرده که می‌توانند تا پایان زندگی به شما کمک کنند.

شنیدن کتاب صوتی کاش وقتی بیست ساله بودم می‌ دانستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ مهارت‌های زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

hasan
۱۴۰۲/۰۵/۰۱

میشه گفت این کتاب خلاصه ای از کتاب های دیگه مثل انضباط شخصی و ... هستش در کل خوبه ارزش شنیدن رو داره📖❤️

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۸ دقیقه

حجم

۵۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان