دانلود کتاب صوتی اصول سرمایه‌ گذاری از زبان وارن بافت با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول سرمایه‌ گذاری از زبان وارن بافت اثر جرمی میلر

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول سرمایه‌ گذاری از زبان وارن بافت

نویسنده:جرمی میلر
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اصول سرمایه‌ گذاری از زبان وارن بافت

کتاب صوتی اصول سرمایه‌ گذاری از زبان وارن بافت نوشتهٔ جرمی میلر است. این کتاب را رضا اردلان ترجمه و خلاصه کرده است. این کتاب صوتی با صدای مصطفی طالبیان مقدم در انتشارات شنیدار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی اصول سرمایه‌ گذاری از زبان وارن بافت

در کتاب صوتی اصول سرمایه‌ گذاری از زبان وارن بافت می‌خوانید که وارن بافت غول سرمایه‌گذاری جهان، چه پندهایی برای سرمایه‌گذاری موفق ارائه می‌دهد.

تابه‌حال شده از کسی بشنوید که بگوید: «اوضاع زندگی‌ام خیلی خوب است، ولی کاش پول کمتری داشتم!» خیلی بعید است با چنین کسی روبه‌رو شده باشید. اگر همه‌ ما آدم‌ها یک ویژگی مشترک داشته باشیم، این است که می‌خواهیم با کمترین زحمت، بیشترین پول و ثروت را به‌ دست بیاوریم!

اشخاصی نظیر وارِن بافِت (نفر چهارم در فهرست کنونی ثروتمندترین افراد جهان) باعث می‌شوند که پول‌دار شدن از طریق سرمایه‌گذاری در بازار سهام، کار آسان و بدون دغدغه‌ای به نظر برسد. اساس این کار در ظاهر ساده است: در قیمت پایین بخر و به قیمت بالا بفروش! مشخص است که رسیدن به ثروت در بازار سهام، سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌آید. خوشبختانه وارن بافت، این غول بازار سهام، آموزه‌های سودمندی را با مردم جهان به اشتراک گذاشته است.

پس از آنکه بافِت جوان در سال ۱۹۵۶، شرکت خود به نام «بافِت پارتنرشیپ» را تأسیس کرد، شروع به نوشتن گزارش‌هایی برای شرکای خود کرد. او در این گزارش‌ها، دیدگاه‌هایش دربارهٔ بازار، پیش‌بینی‌هایش از آینده و اصول اخلاقی سرمایه‌گذاری خود را می‌نوشت. بافت نوشتن این گزارش‌ها را تا سال ۱۹۷۰ ادامه داد. این کتاب آموزش‌هایی کاربردی برای پول‌دار شدن است. 

شنیدن کتاب صوتی اصول سرمایه‌ گذاری از زبان وارن بافت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان