دانلود کتاب صوتی باور کنید تا ببینید با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باور کنید تا ببینید اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی باور کنید تا ببینید

نویسنده:وین دایر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باور کنید تا ببینید

کتاب صوتی باور کنید تا ببینید نوشتهٔ وین دایر با ترجمهٔ رضا اردلان و صدای مصطفی طالبیان مقدم در انتشارات شنیدار منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای کاربردی برای کسانی است که فرصت شنیدن کتاب کامل باور کنید تا ببینید را ندارند. 

درباره کتاب صوتی باور کنید تا ببینید

بسیاری از ما دائماً در پی ایجاد تحول و دگرگونی در زندگی خود هستیم و می‌خواهیم شادتر، سالم‌تر و بی‌نیازتر باشیم، اما بیشتر ما برای رسیدن به چنین شرایطی روی کارها و روش‌های نادرستی تمرکز می‌کنیم. به‌عنوان‌مثال، تصور می‌کنیم صرفاً با رفتن به باشگاه و ورزش‌کردن سالم‌تر می‌شویم یا اگر شغل و حرفه‌ٔ خود را تغییر دهیم، زندگی شادتری نصیبمان خواهد شد، اما واقعیت این است که این روش‌ها به‌تنهایی شما را به سمت آن چیزی که شدیداً به دنبالش هستید، هدایت نمی‌کنند؛ چرا که به‌غیراز یافتن شادی و رضایتِ خاطر در دنیای بیرون، نیاز دارید که آن‌ها را در درون خود نیز بیابید؛ بنابراین تنها راهی که موجب تحول در زندگی شما می‌شود، ایجاد تغییر در طرز فکر و روشی است که به‌واسطهٔ آن دنیا را درک می‌کنید.

کتاب صوتی باور کنید تا ببینید راه و روشی را که لازمهٔ رسیدن به این تحول و دگرگونی است، به شما نشان می‌دهد. با مطالعهٔ این کتاب می‌آموزید که چگونه تمام محدودیت‌های بیرونی را از بین ببرید، به چه طریق وابسته بودن به دیگران را متوقف کنید و چگونه با آنچه هستید و آنچه دارید، احساس بی‌نیازی و رضایت کنید؟

شنیدن کتاب صوتی باور کنید تا ببینید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه کتاب را به تمام کسانی که فرصت مطالعهٔ کامل کتاب را ندارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره وین دایر

وین والتر دایر، معروف به وین دایر در سال ۱۹۴۰، در شهر دیتروید ایالت میشیگان به دنیا آمد. وی سخنران انگیزشی و نویسندۀ کتاب‌های خودیاری و اهل آمریکا است.

وقتی وین دایر سه سال داشت، پدرش، خانواده را ترک کرد. در نتیجه، وین به همراه دو برادرش، بخش بزرگی از ده سال نخست زندگی‌اش را در یتیمخانه‌ها گذراند. پس از پایان دبیرستان به نیروی دریایی پیوست و سپس در رشتۀ مدیریت و رهبری تحصیل کرد.

وین کارش را با مشاوره در دبیرستان‌ها و سپس تدریس روانشناسی مشاوره در دانشگاهی در نیویورک ادامه داد و نوشته‌هایی را در حوزۀ مثبت‌نگری، در نشریات، به چاپ رساند. او، به‌تدریج، در میان دانش‌آموزان و دانشجویان‌اش محبوب شد.

سرانجام، ناشری از او می‌خواهد تا دیدگاه‌های‌اش را به‌صورت یک کتاب درآورد. از این رو، دایر نخستین کتابش به نام «نقاط ضعف شما» را منتشر می‌کند که یکی از موفق‌ترین آثار او به شمار می‌رود.

این نویسنده، با کتاب‌های بعدی و همچنین برنامه‌های تلویزیونی و سپس تورهای سخنرانی که برگزار می‌کرد به شهرت رسید و موفقیت زیادی به دست آورد. داستان زندگی او به‌عنوان انسانی خودساخته، به واقع‌پذیری آثار و گفته‌هایش کمک کرده است.

وین دایر ۶ سال پایانی عمرش را از سرطان خون رنج برد و سرانجام در سال ۲۰۱۵ و در سن ۷۵ سالگی در اثر حمله قلبی درگذشت.

از میان کتاب‌های او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

توصیه‌های فنون کار

قلمرو اشتباهات شما

سر رشتهٔ زندگی خود را در دست بگیرید

اوج و محدودیت

هدیه‌هایی از آیکیس

واقعاً چه چیزی برای فرزندتان می‌خواهید

زندگی در آگاهی

تعطیلات شاد

داستان واقعی - در تمام روزهای زندگیتان معجزه باشید

خردمندی روزها

چگونه شخصی نامحدود باشیم

شما آن را می‌بینید وقتی که به آن اعتقاد دارید - راهی برای ارتباط خصوصی با درون

رازهای درون شما - بحثی در مورد آزاد بودن شما

یک پیمان، یک پیمان است

سرنوشت آشکار شما؛ ۹ روش معنوی برای بدست آوردن هر چیزی که می‌خواهید

خردمندی سال‌ها

برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

۱۰ راز دستیابی به موفقیت و آرامش درون

دگرگونی: انتقال زندگی از جاه طلبی به سوی معنا

خاطراتی از بهشت (۲۰۱۵) [آخرین کتاب وین دایر]

معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

کاربر ۵۰۳۹۲۸۴
۱۴۰۲/۰۲/۱۷

سلام واقعا کتاب خوبی بود ممنون از زحماتتون ولی یه ایراد خیلی بزرگ هست کتاب خیلی خیلی زیاد خلاصه و کوتاه شده اگه صوت کل کتاب بود خیلی بهتر بود.

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۸ دقیقه

حجم

۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان