دانلود کتاب صوتی کشف عظمت درون با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کشف عظمت درون اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی کشف عظمت درون

معرفی کتاب صوتی کشف عظمت درون

کتاب صوتی کشف عظمت درون نوشتهٔ جول اوستین با ترجمهٔ سایت نگرش نیک و صدای نازنین آذرسا منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی کشف عظمت درون

در کتاب صوتی کشف عظمت درون، جول اوستین دربارهٔ عظمت درونی انسان صحبت می‌کند. متن این کتاب صوتی برگرفته از یکی از سخنرانی‌های جول اوستین به همین نام است. جول اوستین درباره عظمتی درونی که خداوند در انسان قرار داده است، صحبت می‌کند. او می‌گوید که خداوند در وجود هر یک از ما عظمتی قرار داده است. شاید حتی خود ما نیز از آن آگاه نیستیم. برای فهمیدن این نکته باید پی به این نکته ببریم که فطرت ما از خداوند است. او برای بهتر مشخص‌شدن این نکته داستان‌هایی از حضرت داود و مبارزه او با جالوت غول‌پیکر می‌آورد.

شنیدن کتاب صوتی کشف عظمت درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها، است.

اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، بر خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و با ایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد.

جول اوستین تاکنون ۷ کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند.

وی در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب صوتی کشف عظمت درون

«برای ساختن یک زندگی ایده آل، یک زندگی رویایی، یک زندگی آرمانی و هر چیزی که آرزوی رسیدن به آن را داریم، باید روی قدرت های درون خودمان، حساب باز کنیم و آنها را باور کنیم و به آنها اعتماد و ایمان داشته باشیم و با کمک آنها، چهره زندگی آینده خود را بسازیم. اما سوال اینجاست که وقتی صحبت از قدرت درون میشود، ما چه تصوری از قدرت های درون خودمان پیدا میکنیم!؟

خدای عظیم می خواهد آیینه ای در مقابل وجود انسان قرار دهد و از مشاهده عظمت و قداست درون آن انسان را شگفت زده اکند. خدا تصمیم دارد تمام قدرت و زیبایی بی کران درون ما را که از او منشا می گیرد، تماشا کنیم و سراسر اقیانوس عشق و بزرگی و بخشندگی درون و نور شادمانی و آرامش درون را مشاهده کنیم. او تصمیم دارد راه رسیدن ابدی به همه این ها را از درون قلب خود با ما در میان بگذارد. تا عطر خوش یکتا پرستی روحت و آب زلال پاکی و رنگ پرتلالو شادی ها ی درونمان را مشاهده کنیم. نور خدایی و گیرایی وجود الهی و قدرت نفوذ نا پذیر حضور خود را مشاهده کنیم.

با اتصال درونی به خداوند، احساس سرزندگی و خوشحالی و شور زیادی سراسر وجود ما را فرا خواهد گرفت و این به دلیل زیبایی ها و عظمت درون (در پرتو حضور او در درون) است که همیشه در درونت وجود داشته و حالا ما به این طریق، آن ها را مشاهده و باور خواهی کرد. اگر می خواهی همیشه در همین احساس که از اصل منبع الهی نشات گرفته بمانی، قوانین روحت را همواره رعایت کن. به مرور به ایمانی خواهی رسید که کمتر از ایمان پیامبران در زندگی شان نخواهد بود.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۵۲۶۷۰۶
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

صدای گوینده مناسب این متن نیست ، این تن صدا به کتاب کودک نزدیک تر است

کتابدوست
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

همیشه خوب و امیدبخش

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۴۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان