دانلود کتاب صوتی از خوب به عالی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از خوب به عالی اثر جیم کالینز

دانلود و خرید کتاب صوتی از خوب به عالی

نویسنده:جیم کالینز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی از خوب به عالی

کتاب صوتی از خوب به عالی نوشتهٔ جیم کالینز است و با ترجمهٔ رضا اردلان و صدای مصطفی طالبیان مقدم در انتشارات شنیدار منتشر شده است. این کتاب صوتی خلاصه‌ای جذاب از کتاب از خوب به عالی است. 

درباره کتاب صوتی از خوب به عالی

در کتاب صوتی از خوب به عالی اثر جیم کالینز، بیشتر باورهای فعلی خود را زیر سؤال می‌برد. این کتاب تعاریفی جدید از واژه‌هایی چون مدیرعامل قدرتمند، مدیریت، تصاحب و ادغام سازمان‌ها ارائه می‌کند.

در این خلاصه‌کتاب صوتی متوجه می‌شوید که متوسط‌بودن برای موفق بودن کافی نیست؛ بلکه خوب‌بودن و حرکت به‌سوی عالی‌شدن، کلید موفقیت است.

کتاب صوتی «از خوب به عالی» یک کتاب مدیریتی و مناسب برای صاحبان کسب‌وکار است، اما این کتاب راز رسیدن به عالی‌ترین جایگاه انسانی و تفکر خلاق را به شما می‌آموزد. این کتاب صوتی به شما یاد می‌دهد در هر موقعیتی که قرار دارید، می‌توانید با وسعت‌بخشیدن به نگرش خود، به جایگاهی والاتر دست یابید.

این کتاب پرفروش که بر اساس تحقیقات دقیق و با قلمی عالی نوشته شده است، بیشتر اصول مدیریتی فعلی را زیر سؤال می‌برد و سبک مدیریتی مقتدرانه، بهره‌گیری از فناوری‌های روز و فعالیت‌هایی چون ادغام و تصاحب شرکت‌ها را به چالش می‌کشد و خواننده را با دنیایی جدید و بدیع از اصول مدیریت آشنا می‌کند و به‌سوی عالی بودن سوق می‌دهد.

در این کتاب می‌فهمید چرا برخی شرکت‌ها پیشرفت می‌کنند و برخی دیگر نه.

شنیدن کتاب صوتی از خوب به عالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس جیم کالینز
جیم کالینز

جیم کالینز نویسنده معروف کتاب‌های مدیریت است که در ۲۵ ژانویه ۱۹۵۸ در کلرادو آمریکا متولد شد. او مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه استنفورد و دکتری افتخاری را از دانشگاه کارادو گرفت. کالینز فردی است که عمر خود را به تحقیق و پژوهش در زمینه مدیریت گذرانده. کارنامه زندگی او پر از کتاب‌های مختلف است. کتاب‌هایی که برخی از آن‌ها حتی تا ده میلیون نسخه در جهان هم به فروش رسیده‌اند.

نظرات کاربران

علی محمد اثنی عشری
۱۴۰۱/۰۹/۲۳

گویندگی و همه چیز عالی بود ولی به نظر من خلاصه گویی برای کتاب صوتی اشتباه هست و اینکه دقیق تر بایستی نشان میدادند که این کتاب خلاصه هست و متوجه کتاب نمیشید بهتره صوت کتاب کامل باشه

آذر
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

کتابی که مسیح جوادی پیشنهاد دادن وعالیه

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان