دانلود کتاب صوتی ماجرای طلایی با صدای محمود پورشکیبایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجرای طلایی اثر محمود پورشکیبایی

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجرای طلایی

معرفی کتاب صوتی ماجرای طلایی

کتاب صوتی ماجرای طلایی نوشتهٔ محمود پورشکیبایی (گوینده و پیشکسوت هنر دوبله) است. محمود پورشکیبایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات اساطیر پارسی آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی یک نمایشنامهٔ طنز رادیویی است که در آن محمود پورشکیبایی در ۱۷ نقش ظاهر شده است. این نمایشنامه را می‌توان یک «نمایش صوتی» نامید. 

درباره کتاب صوتی ماجرای طلایی

کتاب صوتی ماجرای طلایی که صداآمیزی و گزینش موسیقی آن را «گروه فرهنگی گرزمان» انجام داده‌اند، یک نمایش صوتی در قالب طنز است که نویسنده خودش اجرای آن را بر عهده داشته است. این نمایشنامهٔ صوتی در زمستان سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که «آقای لباف‌نژاد» به مناسبت آمدن پسرش «خسرو» از خارج از کشور جشنی بر پا کرده و مهمانی مفصلی ترتیب داده است. مهمانی تمام شده و شب بعد همسر آقای لباف‌نژاد درمی‌یابد که جعبهٔ جواهراتش که حاوی ۴ کیلو طلای ناب بوده، به سرقت برده شده است. او ناگزیر همهٔ مدعوین را به دادگاه خوانده و از آن‌ها شکایت می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی ماجرای طلایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات نمایشی ایران و آثار طنز پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمود پورشکیبایی

استاد محمود پورشکیبایی در سال ۱۳۲۳ به دنیا آمده است. او نویسنده، گوینده و دوبلور پیشکسوت رادیو اصفهان و مدرس دوبلاژ است که از دانشگاه اصفهان و با دانش‌نامهٔ لیسانس ادبیات و زبان انگلیسی فارغ‌التحصیل شده است.

محمود پورشکیبایی در دوران بازنشستگی به هنرهای دوبله، فیلمنامه‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی و بازیگری تئاتر در کنار هنرمندان شیراز روی آورد و با اجرای نمایشنامه‌های رادیویی برای صدا‌وسیمای استان فارس نیز بر کارنامهٔ هنری خویش افزود.

دستاورد پژوهش‌های او در ادبیات فولکلوریک با گویش‌هایی از جای‌جای ایران در کتاب «اشک کویر» به چاپ رسیده و کتاب صوتی «بچه‌های دوهزار و پنجاه»، «۵ نمایشنامهٔ کوتاه» و نیز ۱۱ نمایشنامهٔ طنز با درون‌مایه‌های اخلاقی و اجتماعی در کتاب «این رو به آن رو» از دیگر نوشته­‌های این هنرمند است. کتاب «همه کبوتران دنیا و جهیزیه مامان» (حاوی ۲ نمایشنامه)، نمایشنامهٔ «سلندر» و کتاب «هنر دوبلاژ» نیز از او منتشر شده است.

کتاب صوتی «چکامه های فرزانگان شعر پارسی» که زندگی‌نامه و شعرخوانی ۲۱ شاعر ایرانی را در بر گرفته، از دیگر آثار این هنرمند ایرانی است.

نظرات کاربران

more bahari
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

یاد نمایش‌های بداهه ای افتادم که پدرم حین رانندگی در مسیرهای طولانی برامون اجرا می‌کرد...البته که متن از پیش نوشته شده ای در کار نبود و با استفاده از تیپ های شدید و غلیظ رایج در نمایش های رادیویی اون

- بیشتر

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۶۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۶۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان