دانلود کتاب صوتی اعتیاد با صدای بابک مینایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتیاد اثر امیرهوشنگ مهریار

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتیاد

معرفی کتاب صوتی اعتیاد

کتاب صوتی اعتیاد نوشتهٔ امیرهوشنگ مهریار و سیدمجتبی جزایری است. بابک مینایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات موج کتاب آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی دربارهٔ پیشگیری و درمان اعتیاد است.

نشر دیجیتال موج کتاب در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای و باتجربه و با همکاری پیشکسوتان عرصهٔ گویندگی و صدا در کنار گویندگان و صداپیشگان جوان، ۱۰ها عنوان کتاب صوتی را به مخاطبان عرضه کرده است. این نشر دیجیتال به‌منظور تأمین سلایق مخاطب خود و نیز احترام به او، سبک خاص و نوینی را در تهیهٔ و تدوین کتاب‌های صوتی، با دقت کافی، در آمیخته که ماحصل این کوشش را می‌توان در آثار این مجموعه مشاهده کرد.

درباره کتاب صوتی اعتیاد

کتاب صوتی اعتیاد با هدف شناخت علمی و صحیح از موضوع اعتیاد نوشته و گویا شده است.

در آستانهٔ ورود به قرن بیست‌ویکم، جوامع بشری با معضلی به نام سوءمصرف مواد مخدر دست‌به‌گریبان هستند و با وجود تمامی کوشش‌های به‌عمل‌آمده و هزینه‌های گزاف در مسیر مبارزه با این معضل بزرگ اجتماعی - روانی، هنوز راه‌حل قابل‌قبول و مناسبی برای چیره‌شدن بر این پدیدهٔ شوم جهانی به‌دست نیامده است.

ایران نیز به‌دلیل قرارگیری در یکی از مهم‌ترین مسیرهای حمل‌و‌نقل مواد افیونی و همچنین به دلایل تاریخی و اجتماعی متعدد، یکی از اصلی‌ترین قربانیان سوءمصرف مواد مخدر در جهان به‌شمار می‌رود و باوجوداینکه طی ۲۰ سال گذشته نیروهای انسانی بسیاری را در مسیر مبارزه با این معضل شوم قربانی کرده و متحمل هزینه‌های گزافی از محل سرمایه‌های ملی گردیده است، به‌نظر نمی رسد که نتایج حاصل‌شده برای مردم و مسئولین رضایت‌بخش بوده باشد.

شنیدن کتاب صوتی اعتیاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به روان‌پزشک‌ها، روان‌شناس‌ها، درمانگران حوزهٔ اعتیاد و نیز به افرادی که به مواد مخدر وابسته شده‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

saeid,shabtari
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

موثر بود

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان