دانلود کتاب صوتی نسخه بهتر خودت با صدای ونوس صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نسخه بهتر خودت اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی نسخه بهتر خودت

نویسنده:جول اوستین
گوینده:ونوس صفری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نسخه بهتر خودت

کتاب صوتی نسخه بهتر خودت نوشته جول اوستین، روان‌شناس انگیزشی و کشیش کلیسای بزرگ لیکوود است. این کتاب شما را به یک سفر می‌برد که در آن فرصت می‌کنید خودتان را بهتر بشناسید. 

درباره کتاب نسخه بهتر خودت

فرقی ندارد زندگی بر وفق مراد انسان باشد یا جلوی چشمانش از هم بپاشد، همه ما می‌خواهیم زندگی بهتری داشته باشیم. می‌خواهیم تأثیرگذارتر عمل کنیم. می‌خواهیم خدا را بهتر بشناسیم؛ می‌خواهیم همسر، پدر، مادر، مشوق، مربی، کارمند، کارفرما و مدیری بهتر باشیم. 

نسخه بهتر خودت در مورد رشد، یادگیری و پیشرفت است. هرچه بیشتر به خدا اعتماد کنی، بهتر می‌شوی. او مدام افق دید تو را گسترده می‌کند و می‌توانی نسخه بهتری از خودت بشوی!

نویسنده در این کتاب هفت نکته مهم را به شما یاد می‌دهد تا با اجرای آن‌ها به نسخه بهتری از خود برسید. یعنی خودتان را از هر نظر ارتقا دهید. تأثیرگذارتر عمل کنید. خدا را بهتر بشناسید، همسر، پدر، مادر، مشوق، مربی، کارمند، کارفرما و مدیری بهتر باشید.

قرار است عازم سفری درونی بشوید و بخش‌هایی از وجودتان را کشف کنید که ممکن است تا پیش از این به‌ندرت آن‌ها را آزموده باشید یا حتی هیچ‌وقت نیازموده باشید. 

شنیدن کتاب نسخه بهتر خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی، موفقیت و رشد فردی را به شنیدن کتاب تاثیرگذار جول اوستین دعوت می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست. خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود. جول اوستین نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

نظرات کاربران

Teimoury
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

مطلب خاصی نداشت همچنین کمک خاصی نمیکرد.

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۲۳۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان