دانلود کتاب صوتی روش اعتماد سازی با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روش اعتماد سازی اثر پاتریک گالوین

دانلود و خرید کتاب صوتی روش اعتماد سازی

معرفی کتاب صوتی روش اعتماد سازی

کتاب صوتی روش اعتماد سازی نوشتهٔ پاتریک گالوین و ترجمهٔ نازنین مهرپناه و با صدای گروه گویندگان است و شادن پژواک آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی داستانی درباره‌ٔ ایجاد زندگی و کسب‌وکار موفق است.

درباره کتاب صوتی روش اعتماد سازی

می‌خواهید دوست‌داشتنی باشید و کسب‌وکاری موفق داشته باشید؟ می‌خواهید در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان بهتر و موفق‌تر باشید؟ باید به شما بگویم اینها میسر نمی‌شود مگر اینکه بتوانید اعتماد افراد را به خود جلب کنید. تا کسی به شما اعتماد نکند، نمی‌تواند دوستتان داشته باشد، نمی‌تواند به شما تکیه کند و نمی‌تواند با شما کار کند. تنهاداشتنِ روابطِ حرفه‌ای کافی نیست، باید حتماً بر اساس اعتماد رابطه ایجاد کنید.

هرچقدر همه چیز با سرعتِ بیشتری تغییر کند، ارتباطات مهم‌تر می‌شود. در آینده، اعتماد کلیدِ موفقیت همه‌ٔ شرکت‌های روی کره‌ٔ زمین می‌شود و درس‌هایی که از این کتاب صوتی می‌گیرید عاملِ اصلیِ موفقیتِ هر تیمی است.

پاتریک گالوین در موردِ ایجاد روابط عمیق و استراتژیک، برداشتِ جدیدی دارد که بر اساسِ حقیقت است. راهبرانِ کسب‌وکار اگر به تجربه‌های شخصیت اصلیِ داستان نگاه کنند، دیدگاه منحصربه‌فردی به دست می‌آورند که باعث می‌شود بتوانند احتمالاتِ موجود را به چالش بکشند و حرف‌های مهمی برای گفتن داشته باشند.

روش اعتماد سازی، ساده‌ترین راه برای کسب‌وکار را به کارآفرینان نشان می‌دهد. در دنیایی که بر اساسِ افراد و روابطشان ساخته شده، این کتاب بنیادی، دیدگاه جدیدی به شما می‌دهد که با آن می‌توانید پیشرفت کنید.

این داستانِ کوتاه و سرگرم‌کننده روشی تأثیرگذار است که رهبران می‌توانند با استفاده از آن کسب‌وکاری قوی بر اساسِ اعتماد بسازند، چون این روش امتحانش را پس داده است.

شنیدن کتاب صوتی روش اعتماد سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام کسانی که می‌خواهند روابط پایدار و موفقی داشته باشند یا کسب‌وکار صحیحی را راه بیندازند، پیشنهاد می‌کنیم.



نظرات کاربران

Mahdi Rt
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

فاجعه

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان