دانلود کتاب صوتی چگونه به آرامش و صلح درونی برسیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه به آرامش و صلح درونی برسیم اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه به آرامش و صلح درونی برسیم

معرفی کتاب صوتی چگونه به آرامش و صلح درونی برسیم

کتاب صوتی چگونه به آرامش و صلح درونی برسیم نوشته نازنین آذرسا است و با صدای نویسنده منتشر شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند در صلح و خوشبختی زندگی کنید.

درباره کتاب چگونه به آرامش و صلح درونی برسیم

در این کتاب گویا شما با صلح درون آشنا می‌شوید. چیزی که برای داشتن یک زندگی سرشار از آرامش و خوشبختی همه ما به آن نیاز داریم. پس اگر احساس می‌کنید با خود در ستیز هستید و آرامش لازم را در زندگی ندارید حتما این کتاب صوتی را بشنوید.

آرامش درون و صلح درونی این کلمه‌ها واقعا چرا آن‌قدر مهم است و چرا امروزه تبدیل به آرزویی‌ دست‌نیافتنی شده است؟ پیشرفت‌های عصر حاضر، زندگی را برای‌مان راحت‌تر کرده است؛ اما به همان میزان آرامش را نیز از ذهن‌هایمان دور و ما را دچار استرس و نگرانی‌هایی کرده است که شاید برخی از آنها حتی واقعی هم نباشند، اما دیگر جایی هم برای خوشی و لذت برای‌مان باقی نگذاشته‌اند. ما نیاز داریم تا در کارهایمان موفق شویم. اما شرط اولیه‌ آن، داشتن آرامش و شادی در زندگی است.

آیا تاکنون برایتان سوال پیش آمده که چرا تعداد زیادی از افراد، انرژی و زمان خود را صرف صحبت کردن در مورد نکات منفی دیگران می‌کنند؟

برای خیلی از ما پیش آمده که در یک وضعیت روحی بد گیر افتاده باشیم و برای مدتی طولانی نتوانسته باشیم خودمان را از آن دام نجات دهیم. بوق زدن بی‌مورد در زمان رانندگی، تحقیر کردن رانندگان دیگر، زد و خورد فیزیکی با اطرافیان، مجادله‌های بی‌پایان در مورد مسائل سیاسی و مواردی از این دست، همانند یک کاتالیزور، احساسات منفی را بیش از پیش تقویت می‌کنند و آن را همانند ویروس در بین دیگران منتشر می‌سازند.مثال‌های مذکور، همگی نشانگر مواقعی هستند که فرد با دیگران در صلح نیست و این امر، ریشه در آن دارد که این فرد با خودش به صلح نرسیده است.

کسی که با خودش در صلح است، عمیقا آگاهی دارد که مراقبت از ذهن و بدن از چنان اهمیتی برخوردار است که نمی‌توان قیمتی برایش تعیین کرد. چنین باوری بدین معناست که خواب مناسب، خوردن غذاهای با کیفیت، انجام تمرین در جهت کاهش اضطراب مزمن، ورزش کردن و … را به اصل زندگی‌مان تبدیل کنیم.

کسانی که با خودشان در صلح نیستند، ارزشی برای بدنشان قائل نمی‌شوند و هیچ گامی در جهت مراقبت از آن برنمی‌دارند. آن‌ها با سلامتی بدنی خود، به عنوان کالایی لوکس رفتار می‌کنند که برای ادامه زندگی چندان هم ضروری نیست. این قبیل از افراد، صرفا برای نتایج کوتاه‌مدت زندگی خود ارزش قائل هستند و دستاوردهای درازمدت فعالیت‌هایشان را نمی‌بینند.

کسانی که با خودشان در صلح هستند، خودشان را در عمیق‌ترین شکل ممکن می‌شناسند. آن‌ها به خوبی اشراف دارند که انسان، در صورتی می‌تواند در زندگی به بهترین نتایج دست باید که منشا احساسات، باورها و تمام آن‌چه مربوط به مسائل روان‌شناختی است را آموخته باشد. چنین افرادی به دانش‌آموز خود و در نگاه جامع‌تر، به دانش‌آموز زندگی‌شان تبدیل می‌شوند.

خواندن کتاب چگونه به آرامش و صلح درونی برسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۷۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۷۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان