دانلود کتاب صوتی آویخته از زبان با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آویخته از زبان اثر فرانسیس مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی آویخته از زبان

انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آویخته از زبان

کتاب صوتی آویخته از زبان نوشته فرانسیس مارتین است و با ترجمه مصطفی تقی زاده و صدای غلامرضا صادقی در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد آنچه می‌گویید در واقع همان چیزی است که به دست می‌آورید.

درباره کتاب آویخته از زبان

کلمات دهان شما زندگی شما را تحت‌اختیار دارند، چه بخواهید و چه نخواهید، چه باور داشته باشید، چه نداشته باشید. آنچه از دهان شما بیرون می‌آید، آینده‌ شما را تعیین خواهد کرد.

آینده‌ شما را در دستانت خودان قرار داد، بنابراین می‌توانید از رستگاری و از آینده خود سخن بگویید، در واقع شما از آینده‌ خودتان صحبت می‌کنید. کلمات روح و زندگی هستند. هنگامی که آن‌ها را بیان می‌کنید، تبدیل به زندگی می‌شوند.

شما نمی‌توانید از چیزی که به خودتان اجازه می‌دهید به آن فکر کنید یا بگویید، فراتر روید. به آنچه در تمام طول مدت زندگی خود گفته‌اید یا فکر کرده‌اید، بیاندیشید. شما خواهید فهمید که با کلامتان زندگی را به وجود آورده‌اید. در این کتاب خواهید دید که چگونه این ادعا صحیح است.

ما سازنده هستیم نه ازبین‌برنده. از آنجایی که می‌دانیم کلام ما سازنده است باید مراقب چیزی که خلق می‌کنیم، باشیم. ما می‌توانیم زندگی یا مرگ را خلق کنیم. به لحاظ جایگاه یا موقعیت همه‌چیز به ما تعلق دارد، ولی باید آن را به منصه‌ی ظهور برسانیم. باید آن را در جهان مادی اقرار کنیم.

خواندن کتاب آویخته از زبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۴۰۸۱۴۰۱
۱۴۰۱/۰۳/۱۰

من در موقع خواب گوش دادم و روز بعد فصل های باقی مانده رو گوش دادم عالی بود و پیشنهاد میدم حتما بخرید و گوش کنید ارزش صدباره گوش دادن رو دارد ، پشیمون نمی‌شوید 😍🤩🥰💯💯💯✨🌟💌💟❣️👍👍👍👌👌👌👌👌🤟🖖👏👏👏👏👏👏

hgrz.vafamehr
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

کتاب کوچک و جمع و جوریه به تنهایی مناسب یادگیری قوانین فرکانسی به صورت عمیق نیست ولی برای تکمیل و نگاه خاص به یه بخش از قضیه که درواقع «کلام» باشه مناسب هست.

شقايق بانو
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

اگه برای وقتتون و پولتون ارزش قائلید سراغ این کتاب نیاد! این کتاب برای کی مفیده؟ برای افراد متحجر که در سال ۲۰۲۲ به این باور دارند که رفتن پیش تراپیست را خدا ممنوع کرده! اگه طرز تفکرتون اینطوریه، این کتاب کاملا

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۱۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان