دانلود کتاب صوتی نیروی اراده با صدای محمد علی دیباج + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیروی اراده اثر راسل کانول

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی اراده

نویسنده:راسل کانول
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیروی اراده

کتاب صوتی نیروی اراده نوشته راسل کانول است و با ترجمه سامیه سلاخ  و صدای محمدعلی دیباج در شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب درباره کارهایی که می‌توانید با نیروی اراده‌تان انجام دهید.

درباره کتاب نیروی اراده

موفقیتْ رازی ندارد. صدایش تا ابد در بازار و فریادش تا ابد در طبیعت خواهد پیچید، و بارِ فریادش فقط یک کلمه است: اراده. هر مرد جوان معمولی‌ای که آن فریاد را می‌شنود و متوجهش می‌شود، کاملا مجهز است تا به بلندترین ارتفاعات زندگی صعود کند.

عزم و اراده نیرویی است که به همه‌ی راههای زندگی فرمان می‌دهد. زرهی است که موشک‌های سختی و مشکلات در برابرش بی¬ضررند و فقط سر و صدا می‌کنند. هر کس ابزارهای ضروری برای ایجاد موفقیت را درونش دارد. هیچ چیز نمی‌تواند در برابر حرکتِ یک اراده‌ی مصمم مقاومت کند – مگر اینکه اراده‌ی دیگری باشد که به همان اندازه مصمم باشد.

راسل کانول در این کتاب توصیه می‌کند که هدفی عاقلانه و قطعی در زندگی داشته باشید و مثالهای زیادی از مردان و زنانی می‌آورد که بر خودشان غلبه کردند و با به کار بردن اراده‌ی قوی در برابر مانع‌های بزرگ موفق شدند.

این کتاب افراد مختلفی را در طول تاریخ معرفی می‌کند که حتی اسمشان هم به گوشتان نخورده ولی کارهای بسیار مهمی انجام داده‌اند. همانطور که در کتاب گفته شده: « تمام زنان در همه‌ کشورها مدیون مری لیون هستند.» او کسی بود که با تلاش‌های فراوان امکان تحصیلات عالیه برای زنان را ایجاد کرد.

با خواندن این کتاب با افراد مختلفی در تاریخ آشنا می‌شوید که بهتان ثابت می‌کنند اگر اراده‌ی قوی داشته باشید، هیچ چیز غیرممکن نیست.

شنیدن کتاب نیروی اراده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۶۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان