دانلود کتاب صوتی شبکه خرد با صدای نسرین کابلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شبکه خرد اثر محمدابراهیم گوهریان

دانلود و خرید کتاب صوتی شبکه خرد

معرفی کتاب صوتی شبکه خرد

کتاب صوتی شبکه خرد نوشته استیو بنتون و ملیسا جیوواگنولی است و با ترجمه محمدابراهیم گوهریان و صدای نسرین کابلی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

درباره کتاب شبکه خرد

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها دانش و آگاهی فراوانی در خود دارند که به روش‌هایی غیرموثر و ناکارآمد از آن‌ها برداشت می‌کنند. تقریبا در هر شرکتی افرادی وجود داشتند که دارای هر دو نوع دانش مستقیم و غیرمستقیم است.

نوع اول در رابطه با مهارت‌های عملی بوده و نوع دوم با همه‌ انواع شایستگی‌هایی که کمتر قابل تعریف کردن است، مانند چگونگی کاهش خط قرمزهای غیر‌ضروری برای انجام کارها. 

برخی از قسمت‌های دانشِ مستقیم، ثبت و فهرست‌بندی شده است، بخش‌های عمده‌ای از خبرگی تاکتیکی، تنها در فکر افراد حضور دارد. مشکل بزرگ این است که شرکت‌ها ممکن است حتی متوجه داشتن دانش و تجربیات خاصی که به حل مسائل کاری بحرانی کمک می‌کند نشوند. 

باهوش‌ترین و داناترین افراد، بیشتر وقت‌شان را صرف انجام وظایف و کارهای بخش خود می‌کنند و به ندرت فرصت تبادل افکار با سایر گروه‌ها، متخصصین و همکاران بخش‌های دیگر را پیدا می‌کنند. این کتاب سعی دارد راهنمایی باشد برای تمام فعالان حوزه کسب‌وکار تا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند. 

شنیدن کتاب شبکه خرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی کسب و کار و مدیریت کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۵۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۵۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
تومان