دانلود کتاب صوتی شیوه‌ گرگ با صدای آبتین ممدوح + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیوه‌ گرگ اثر جردن بلفورت

دانلود و خرید کتاب صوتی شیوه‌ گرگ

نویسنده:جردن بلفورت
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۹از ۳۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شیوه‌ گرگ

کتاب صوتی شیوه‌ گرگ نوشته جردن بلفورت و با ترجممه صادق زمانی و صدای آبتین ممدوح منتشر شده است. این کتاب تسلط هنر متقاعد کردن و تاثیرگذاری و موفقیت است. 

درباره کتاب شیوه‌ گرگ

این کتاب از شیوه فروش خطی صحبت می کند. سیستم خط مستقیم، سیستم متقاعدکننده‌ی بسیار قدرتمندی است که به معنای واقعی می‌تواند زندگی‌تان را در چند روز دگرگون کند. افرادی که هرگز چیزی به‌دست نیاورده بودند که حتی ذره‌ای به موفقیت نزدیک باشد، ناگهان با عملکردن بر اساس سیستم خط مستقیم چیزهایی به‌دست آوردند که حتی تصورش هم برای‌شان ممکن نبود.

با ارزش‌ترین دارایی شما در تجارت و در زندگی، هنر متقعد سازی است. متقاعد ساختن یعنی توانایی شما در فروختن کالا یا خدمات‌تان به شکل موثر؛ در پایان دادن به معامله هم در تجارت و هم در زندگی؛ برای جلب توجه کردن، دیده شدن و ثابت کردن مورد مورد نظرتان به دنیا؛ و با انجام این کار بهترین سرنوشت ممکن برای خودتان را رقم بزنید که فقط به توانایی متقاعدسازی‌تان مربوط می‌شود.

این کتاب که با صدای بی‌مانند جردن نوشته شده است و در جایگاه نخستین راهنمای صریح در جهان سیستم متقاعدسازی و فروش مستقیم به ما کمک می‌کند؛ از نظر علمی ثابت شده است که سیستم خط مستقیم توانایی شخص را برای اثرگذاری و متقاعد کردن فردی دیگر برای کسب نتیجه‌ای از پیش تعیین شده در هر محیطی، چه تجاری و چه شخصی، به شکلی دراماتیک افزایش می‌دهد.

جردن بلفورت، گرگ معروف وال‌استریت، چگونگی متقاعد کردن هر کسی برای انجام دادن هرکاری را رمزگشایی کرده است و همچنین چگونگی آموزش دادن به هرکسی فارغ از سن، آموزش، سطح مهارت تا به فروشنده، تمام کننده، مذاکره کننده، کارآفرین یا سخنرانی با مهارت تبدیل شود.

جردن بلفورت تا کنون در مقام مشاور برای بیش از پنجاه شرکت عمومی فعالیت کرده و تقریباً در هر روزنامه و مجله‌ای در دنیا، درباره‌ی او مطلبی نوشته شده است.

امروزه، سیستم اختصاصی متقاعدکردن و فروش خط مستقیمش به او اجازه می‌دهد به هر فرد یا شرکتی فارغ از سن، نژاد، جنسیت، پیشینه‌ی آموزشی یا جایگاه اجتماعی قدرت خلق ثروتی بزرگ، فراوان و موفقیت در کارآفرینی را بدون قربانی کردن راستی و اخلاق بدهد.

دو کتاب خاطرات پرفروش او در حوزه‌ی بین‌الملل گرگ وال‌استریت و دستگیری گرگ وال‌استریتدر بیشتر از شصت کشور چاپ و به بیست‌وپنج زبان منتشر شده است. داستان زندگی او در سال 2013 در فیلمی با بازی لئوناردو دی کاپریو به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به نمایش درآمد.

شنیدن کتاب شیوه‌ گرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر در کسب‌وکارشان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

{}
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

واقعا بینظیر بود بعد گوش دادنش ب خودت میگی چرا ب ذهن خودم نرسیده بود این نکات هیچوقت!! گرگ بودن سخت نیست فقط باید از مغزت یکم استفاده کنی

Ehsan Kharaji
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

ذات کتاب و سواد جردن بلفورت رو نمیشه منکر شد ولی به نظر من گویندگی آقای ممدوح با این کتاب بی نظیر بود و به خوبی حق مطلب رو ادا کرد

علی
۱۴۰۱/۰۶/۳۱

عالی عالی فقط همین

Sajad Bayat
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

نسبت به نسخه چاپی خیلی قسمتهاش حذف شده.

حسین اسکندری
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

سفارش نویسنده به رعایت مداوم صداقت و اخلاق در فروش رو تحسین میکنم

رشید خدایی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸

کتاب خوبی هست باید آمادگی شو پیدا کنیم

بنده ی خدا
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

مفید عالی

کاربر ۵۳۶۱۹۳۰
۱۴۰۱/۰۸/۲۳

خیلی پیچیده و گنگ حرف میزنه کتاب باید ساده و روان باشه آدم بتونه خودشو بذاره جای نویسنده

Hosein.z
۱۴۰۲/۰۷/۲۴

شادن پژواک کارش درسته ولی با خود کتاب نتونستم ارتباط برقرار کنم. ستاره ها رو برای شادن پژواک دادم.

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان