دانلود کتاب صوتی آتش و خشم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آتش و خشم اثر مایکل ولف

دانلود و خرید کتاب صوتی آتش و خشم

معرفی کتاب صوتی آتش و خشم

کتاب صوتی آتش و خشم نوشته ایکل ولف است. این کتاب را که خلاصه‌ای کاربردی از کتاب آتش و خشم است انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر کرده است.

درباره کتاب آتش و خشم

مایکل وُلف در کتاب آتش و خشم به سراغ وقایع درون کاخ سفید در دوران ترامپ می‌رود و از آن‌ها پرده برمی‌دارد. او گزارشی از هیجده ماه اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به صورت مکتوب در اختیار خواننده قرارمی‌دهد. مایکل ولف ده‌ها گفت‌و‌گو با مقامات آمریکایی مانند استیو بنن، مشاور ارشد دونالد ترامپ، را در كتاب مو به مو بیان کرده است.

این کتاب درباره ۱۸ ماه اول ریاست جمهوری متفاوت‌ترین رییس‌جمهور آمریکا است و بخش‌های خصوصی‌تری از زندگی او را به مردم نشان می‌دهد و چهره ترامپ را بیش از قبل خراب می‌کند. 

شنیدن کتاب آتش و خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به این کتاب که فرصت کامل شنیدن و خواندن آن را ندارند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مایکل وولف

مایکل ولف روزنامه‌نگار و ستون‌نویس، در سال ۱۹۵۳ در شهر «پترسون» ایالت «نیوجرسی» متولد شد. او در دانشگاه کلمبیا درس خواند و از کالج «واسار» فارغ‌التحصیل شد. او در دوره دانشجویی‌اش برای نیویورک تایمز کار می‌کرد. اولین مقاله او در مجله «نیویورک» منتشر شد. مدت کوتاهی بعد از آن، او مجله نیویورک تایمز را ترک کرد و نویسنده مجله خبری «نیو تایمز» شد؛ یک مجله خبری که توسط «جان لارسن» و «جورج هیرش» راه‌اندازی شده بود. اولین کتاب ولف، در سال ۱۹۷۹ منتشر شد که «کودکان سفیدپوست» نام داشت که مجموعه‌ای از مقالات بود.

ولف فعالیت هنری خود را به عنوان عکاس خبری در سال ۱۹۹۴، برای مجله آلمانی «استرن» در هنگ کنگ آغاز کرد. عکس‌هایی که او ثبت کرده شامل زندگی روزمره در کلان شهرهاست. به عنوان یک خارجی، مسائل عادی که برای مردم محلی جالب نبوده او را به خود جذب می‌کرده است. او دو جایزه ملی مجله را به دست آورده است، و هفت کتاب نوشته است. او شریک وب سایت «نیوزر» و ویرایشگر سابق سایت «اَد ویک» است.

او نویسنده کتاب آتش و خشم می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد وسروصدای زیادی در داخل و خارج از آمریکا به پا کرده است. و در آن علیه دونالد ترامپ و سیاست‌های کاخ سفید افشاگری‌هایی شده است. پیش از انتشار این کتاب در ژانویه، نسخه الکترونیکی و صوتی آن در آمازون و فروشگاه اپل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شد. وکلای دونالد ترامپ بسیار تلاش کردند جلوی انتشار کتاب «آتش و خشم» را بگیرند، اما این کتاب قبل از موعد وارد بازار شد و بلافاصله تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین‌‌ کتاب‌ها شد. این کتاب از همان روز انتشار ‌در کتابفروشی‌‌های شهر «واشنگتن» پایتخت آمریکا نایاب شده است. بهای این کتاب حدود 32 دلار است.

تکه‌هایی از کتاب «آتش و خشم» توسط رسانه‌های خبری آمریکایی و انگلیسی منتشر شده است. مایکل ولف در این کتاب از همه‌ی وقایع درون کاخ سفید بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌دهد: از نحوه حکومت گرفته تا «ایوانکا ترامپ» دختر بزرگ رئیس جمهور و رویاهای ریاست جمهوری‌اش.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان