دانلود کتاب صوتی ارزش شما در پیشگاه خداوند با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ارزش شما در پیشگاه خداوند اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی ارزش شما در پیشگاه خداوند

معرفی کتاب صوتی ارزش شما در پیشگاه خداوند

کتاب صوتی ارزش شما در پیشگاه خداوند اثری از جول اوستین است که گروه مترجمان شنیدار آن را ترجمه و مصطفی طالبیان مقدم آن را صوتی کرده است.

 درباره کتاب صوتی ارزش شما در پیشگاه خداوند

جول اوستین در این سخنرانی از شما می خواهد که ارزش وجودی خود را بر اساس رفتاری که دیگران با شما دانرد تعیین نکنید چون اگر اینگونه باشد به زودی وقتی از دیگران ناامید شدید احساس بی‌ارزش بودن آزارتان خواهد داد. او به شما تاکید می‌کند که اگر ارزش خود را بر اساس آنچه از رشد مادی نیز به دست آورده‌اید تغیین کنید به زودی آنها را از دست خواهید داد و دوباره حس بی‌ارزشی به سراغتان خواهد آمد. جو.ل اوستین در این کتاب صوتی به شما اموزش می دهد که چگونه ارزش وجودی واقعی خود را در ارتباطتان به عنوان بنده با خداوند پیدا کنید.

 درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.

شنیدن کتاب ارزش شما در پیشگاه خداوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به سخنرانی‌های انگیزشی و معنوی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان