دانلود کتاب صوتی تغییر زندگی با جادوی مرتب سازی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر زندگی با جادوی مرتب سازی اثر ماری کوندو

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر زندگی با جادوی مرتب سازی

معرفی کتاب صوتی تغییر زندگی با جادوی مرتب سازی

کتاب صوتی تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی نوشته ماری کوندو است. او در این کتاب با استفاده از هنر ژاپنی راه‌های ساماندهی را به‌شما یاد می‌دهد. 

درباره تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی

فضای زندگی شما باید پر از اشیائی باشد که آنها را واقعا دوست می‌دارید. پس، لباس‌هایی را که دوست‌شان ندارید تبدیل به لباس راحتی و پیژامه نکنید. شاید این نوع استفاده عمل‌گرایانه باشد، اما بهتر است ببینید آیا وسایل‌تان، تصورات شما را بازتاب می‌دهند یا خیر.

این کتاب به شما یاد مي‌دهد برای پاکسازی فضای زندگی‌تان باید بسیار دقیق و قاطع عمل کنید: کافی است تصمیم بگیرید که چه چیزهایی را باید نگه دارید و چه چیزهایی را خیر، و یا به عبارت دیگر چیزهایی را که شما را خوشحال نمی‌کنند دور بیاندازید. با این وجود، انجام این کار نیازمند کنکاشی عمیق است تا سبک زندگی مد نظرتان را بیابید. گسترش این فضا به خود شما بستگی دارد و در زندگی مطلوب آینده‌تان، بازتاب خواهد یافت.

شنیدن کتاب تغییر زندگی با جادوی مرتب‌سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندذگی‌شان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ماری کوندو

ماری کُوندو، متخصص ساماندهی ژاپنی است که استراتژی کُون‌ماری (KonMari) را بنا گذاشت. بر اساس این استراتژی، همه وسایل‌ خود را جمع کرده و فقط آن‌هایی را نگاه می‌دارید که باعث خوشحالی شما هستند. تکنیک کُوندو فراتر از شیوه های تمیزکاری معمول است و روش زندگی‌ای را ارائه می‌کند که در آن، برخلاف زندگی امروزی که مردم زیاد خرید می‌کنند، باید فقط برای اشیاء و وسایل نیروبخش و دربردارنده‌ی خوشی واقعی ارزش قائل شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان