دانلود کتاب صوتی برگزاری جلسات به زبان انگلیسی دامیز با صدای داریوش بشارت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برگزاری جلسات به زبان انگلیسی دامیز اثر لارس ام. بلودورن

دانلود و خرید کتاب صوتی برگزاری جلسات به زبان انگلیسی دامیز

معرفی کتاب صوتی برگزاری جلسات به زبان انگلیسی دامیز

کتاب صوتی برگزاری جلسات به زبان انگلیسی دامیز اثر لارس ام بلودورن یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه آموزش زبان انگلیسی است که آموزش‌هایی را درباره مکالمه زبان به علاقه‌مندان می‌دهد.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی For Dummies هر آنچه برای پیش بردن و به ثمر نشاندن جلسه‌های کاری بین‌المللی‌تان نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. با خواندن درباره‌ی رفتار‌ها و عادت‌های کاری گوناگون در فرهنگ‌های مختلف، خواهید دانست که با شرکای کاری‌تان، از هر جای دنیا که باشند، چطور باید برخورد کنید و چگونه از یک جلسه‌ی کاری نتیجه‌ی دلخواه را بدست آورید.

شنیدن کتاب برگزاری جلسات به زبان انگلیسی دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به آموختن زبان انگلیسی مخاطبان این کتاب‌‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۵۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۱۵۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان