دانلود کتاب صوتی عشق هرگز نمی میرد با صدای سعید الیف + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق هرگز نمی میرد اثر مسیحا  برزگر

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق هرگز نمی میرد

نویسنده:مسیحا برزگر
گوینده:سعید الیف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عشق هرگز نمی میرد

کتاب صوتی «عشق هرگز نمی‌میرد» از مسیحا برزگر و سعید الیف - انتشارات نوین کتاب گویا. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

کتاب صوتی «عشق هرگز نمی‌میرد» یکی از آثار «مسیحا برزگر»، نویسنده، مؤلف و مترجم معاصر ایرانی است که بیش از پنجاه عنوان کتاب از او منتشر شده است. مسیحا برزگر یکی از نویسندگان فعال و پرکار سال‌های اخیر است که توانسته با آثار ادبی و عرفانی خود به بسیاری از امور انسانی و معنوی بپردازد. کتاب عشق هرگز نمی‌میرد نیز درباره مفاهیمی نظیر عشق صحبت می‌کند و با تکیه بر سیره عارفان و بزرگان دیدگاه‌های تاثیرگذار و جذابی را در قالب یک متن ادبی شرح می‌دهد.

 این کتاب صوتی همانند سایر آثار مسیحا برزگر به دلیل علاقه وی به فخرالدین عراقی، مولانا جلال‌الدین بلخی، حلاج، ابن عربی و عطار نیشابوری، حال و هوایی عارفانه و معنوی دارد

درباره کتاب صوتی عشق هرگز نمی‌میرد

عشق هرگز نمی‌میرد از چندین متن ادبی تشکیل شده که همگی حال و هوایی عرفانی و آرامش‌بخش دارند و می‌توانند شما را به فکر فرو ببرند. در این کتاب صوتی می‌شنوید: 

«عشق جادوست. جادوی عشق به هر چه دست بزند آن را طلا می‌کند. عشق حتی اگر گِل را نوازش کند، از گِل گُل می‌روید. عشق بزرگ‌ترین جادوی عالم است و کسی که عاشق است، جادوگر است. عشق تنها طریق تعالی جستن است. عشق نردبان آسمان است. جهان‌های بسیاری پدید خواهند آمد و ناپدید خواهند شد؛ اما عشق جاودانه خواهد ماند. جهان از عشق بنا شده است؛ عشق حقیقت هستی است؛ حقیقت هستی خداست. آری عشق هرگز نمرده است و نخواهد مرد.»

«خلاقیت، یعنی در هر زمان از کهنه گذشتن و به تازه رسیدن. هنگامی که خود را دریغ نمی کنی، هنگامی که مستانه و بی‌قرار، بی‌هیچ چشمداشتی، خود را به دل دریای زندگی می‌ریزی، دریای زندگی نیز آغوش خود را به روی تو می‌گشاید و گوهر یگانگی و وصال را به دامانت می‌گذارد.» «عشق! تنها، صدای سخن عشق است که به یادگار، در گنبد دوار هستی می‌ماند. عشق جادوست. جادوی عشق، به هرچه دست بزند، آن را طلا می‌کند. عشق، حتی اگر گِل را نوازش کند، از گِل گُل می‌روید. عشق، بزرگ‌ترین جادوی عالم است، و کسی که عاشق است، جادوگر است. عشق، تنها طریق تعالی جستن است. عشق، نردبان آسمان است. جهان‌های بسیاری، پدید خواهند آمد و ناپدید خواهند شد، اما عشق جاودانه خواهد ماند. جهان، از عشق بنا شده است. عشق، حقیقت هستی‌ست؛ حقیقت هستی، خداست. آری، عشق هرگز نمرده‌ است، و هرگز نخواهد مرد.»

درباره مسیحا برزگر

او نویسنده و مترجمی ایرانی‌ست که در سال 1340 در تهران به دنیا آمد. مسیحا برزگر مدرک کارشناسی ارشد رشته زبان شناسی را در کارنامه علمی خود دارد و به غیر از فضای دانشگاهی، تحصیلات حوزوی خود را تا سطح دو نیز تکمیل کرده است.

برزگر از جمله نویسندگانی‌ست که به امور معنوی، عرفان و ادبیات فارسی علاقه دارد و نوشته‌هایش نیز همگی از این موضوع تاثیر گرفته‌اند. برخی از آثار تالیفی او عبارتند از: «دانه در عشق می‌شکفد، رهیافتی معنوی به کاهش وزن، تفسیر صحیفه سجادیه، آفتاب در آیینه، در ستایش زندگی، وحدت عارفانه، اشراق‌ها و...»

مسیحا برزگر همواره ستایشگر عشق، خنده و زندگی است و زندگانی را هدیه و موهبتی الهی و شکر این موهبت را واجب می‌داند. شکر موهبت زندگی، خنده‌ای بر لب و شوری در سر و مهری در دل است که باید به جای آورد. مسیحا برزگر زبان فارسی و ایرانی بودن را از موهبت‌های الهی زندگی‌اش می‌شمارد و خود را با همه کس و همه چیز یگانه می‌داند.

کتاب صوتی عشق هرگز نمی‌میرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به متون ادبی و عرفانی علاقه دارید، این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی عشق هرگز نمی‌میرد 

عارفان آموزگار دانش شادند

خنده بیش از هر سیمایی با سیمای عارفان انس دارد

حلاج بود که با خنده خندیدن را می‌آموخت

شادمانی از او الهام می‌گرفت

و به دلیل وجود مشعوف و شادمانی که داشت

به راحتی و با لبخند بار مصائب بسیاری را به دوش می‌کشید

دشمنان او حسرت زدودن رنگ خنده از سیمای او ماندند

او بر بالای صلیب خویش نیز پیروز بود

زیرا در آن وضعیت نیز خنده را از یاد نبرده بود

خنده او خنده‌ای بر همه جدی بودن‌های احمقانه مردم بود

او حیات این مردم را خواسته بود

و مردم در عوض او را بر صلیب می‌کشیدند

او تجسم آزادی این مردم بود

و این مردم قصد نابودی او را کرده بودند

و او باید به این حماقت بخندد

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۱۱۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۲۰,۳۰۰
۳۰%
تومان