دانلود کتاب صوتی اول خانواده با صدای لاله اکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اول خانواده اثر فیلیپ مک‌گرا

دانلود و خرید کتاب صوتی اول خانواده

گوینده:لاله اکبری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اول خانواده

کتاب صوتب اول خانواده، نوشته فیلیپ مک‌گرا است. این کتاب با ترجمه مهدی قراچه‌داغی و صدای لاله اکبری منتشر شده است. این کتاب صوتی برنامه‌ای قدم به قدم برای ایجاد یک خانواده کم‌نظیر است. 

درباره کتاب اول خانواده

اشخاص از زمینه‌های مختلف به زندگی ما وارد می‌شوند: آموزگاران، مربیان، بستگان، بچه‌های زورگوی مدرسه، دوستان قدرتمند هم‌سن و سال و موارد دیگر. بعضی از آنها قصد خیر دارند و بعضی نه. این اشخاص ممکن است اولویتها و ارزشهایی متفاوت از ارزشها و اولویتهای ما داشته باشند. این اشخاص می‌توانند روی فرزندان ما، اینکه چگونه احساس می‌کنند، به چه می‌اندیشند و در آینده بالغهایی از چه کیفیت خواهند شد تأثیر بگذارند. بمباران رسانه‌های جمعی می‌تواند روی اخلاقیات و ارزشهای فرزندان ما تأثیر بگذارد. تلویزیون، موسیقی و فیلمها هر لحظه قهرمانانی می‌سازند و به فرزندان ما عرضه می‌کنند، بدون اینکه بدانند روی آنها چگونه تأثیر می‌گذارند. ما به عنوان مسئولان خانواده باید دقت کنیم که در برابر این مشکلات بایستیم و واکنش نشان دهیم و بر این رفتار جنون‌آمیز چیزی نیفزاییم.

باید دقت کنیم و مراقب باشیم که خانواده‌های خود را از درون تهدید نکنیم و تحت‌تأثیر آنچه در دوران کودکی بر ما گذشته است به زیان خانواده‌مان کاری صورت ندهیم. این کتاب صوتی به شما کمک می کند مراقب خانواده خود باشید و یک خانواده ایده‌ال بسازید. 

شنیدن کتاب اول خانواده ر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدین و مدیران خانواده مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

بخشی از کتاب اول خانواده

زندگی در خانه، با واحد خانوادگی او، آشفته و غیرقابل پیش‌بینی است. پدر او الکلی است. او به لحاظ احساسی برای فرزندش حضور ندارد. به سایر افراد خانواده هم نمی‌رسد. پدر و پسر اغلب با هم منازعه دارند. روز بعد پدر اصولا به یاد نمی‌آورد که منازعه‌ای در کار بوده، اما ذهن و دل پسر موضوع را ثبت و ضبط می‌کند. از اینکه بگذریم، پدر که کار فروشندگی می‌کرده فعالیتش را قطع کرده است و به اتفاق خانواده‌اش به ایالت دیگری رفته تا مجددآ به دانشگاه بازگردد، بیشتر درس بخواند، به این امید که آینده بهتری پیدا کند. اما خانواده شش نفری او تحت‌تأثیر این تصمیم‌گیری به شدت فقیر شده‌اند. پیوند درونی بسیار کمی میان اعضای خانواده وجود دارد. همه افراد خانواده انرژی خود را از دست داده‌اند. در مواقعی افراد خانواده گرسنگی می‌کشند. زندگی آنها از امنیت خاطر بی‌بهره است. زندگی آنها پر از مشکل، پر از یأس و نومیدی است. بحرانی از پس بحران دیگر از راه می‌رسد.

دو خواهر بزرگتر این پسر دوازده ساله آشکارا سعی دارند به طرز خود از مشکل دور بمانند. اما اینکار مصداق همان بیرون پریدن از ماهی‌تابه به درون آتش است. تنش در همه خانواده وجود دارد. پسر خواهرانش را دوست دارد و خواهرها در مواقع مختلف از برادرشان حمایت کرده‌اند. اما بعد دخترها از خانه رفتند و چون برگشتند، به طرز غریبی تفاوت کرده بودند. آنها دیگر دو فرزند خانواده نبودند. از این رو پسر احساس تنهایی می‌کند. مادر با آنکه پرمحبت است، ساعتهای طولانی در یک فروشگاه روی پا کار می‌کند تا بتواند غذای خانواده را تأمین کند. پرستار بچه بانمک اما ساکت است. تنها خدا می‌داند که او چه فکری در سر دارد.

هم پدر و هم مادر در خانواده فقیری متولد شده‌اند، خانواده‌های درس نخوانده و در نتیجه نمی‌دانند که زندگی چه چیز بیشتری جز آنچه به آنها داده بود می‌توانست بدهد. متأسفانه پدر با بدرفتاری‌های جسمانی و عاطفی مادرش روبه‌رو بوده است و این روی رفتار او با زنش و فرزندانش تأثیر سوء بر جای گذاشته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۵۰۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۵۰۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان