دانلود کتاب صوتی خانه در آتش با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خانه در آتش اثر کن جنینگز

دانلود و خرید کتاب صوتی خانه در آتش

معرفی کتاب صوتی خانه در آتش

کتاب صوتی خانه در آتش نوشته کن جِنینگز و مایک مک‌کورمک، داستانی درباره‌ از دست دادن، عشق و رهبریِ خدمت‌گزار است که به شما کمک می‌کند دید بهتری از جهان داشته باشید. این کتاب با ترجمه رحمت ربیع‌پور و صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است. 

درباره کتاب خانه در آتش

این کتاب داستانی جذاب و هیجان‌انگیز دارد، یک ماجراجویی پر شتاب درباره‌ زنی جوان که در حال جستجو است. همانند هر جستجویی این سیر و سفر در بردارنده‌ پاداشی ارزشمند، خطرات پیش‌بینی نشده، و فرصتی برای یادگیری حقایق مهم است. شما از تک تک این مولفه‌ها لذت خواهید برد و شاید در طول مسیر با شگفتی‌هایی رو به رو شوید.

در کتاب خانه در آتش یک مدل عملی برای رهبری خدمت‌گزاری را خواهید دید که در تار و پود کل این کتاب تنیده شده است و وقتی شنیدن این داستان را تمام کنید، خواهید دانست که چگونه مشاوره بگیرید تا در محل کار و جامعه به شکل متفاوتی رهبری کنید. چه کسی را می‌شناختید که از کتابی لذت ببرد و همزمان مطالب زیادی را هم یاد بگیرد!

شاید عباراتی نظیر خدمت، فداکاری و عشق، کلماتی نباشند که انتظار داشته باشید برای توصیف یک دیدگاه واحد نسبت به زندگی و رهبری دیگران به کار روند، اما این مفاهیم به یکدیگر تعلق دارند. کن جنینگز و مایک مک‌کُرمیک در کتاب صوتی خانه در آتش این کلمات را با ظرافت به یکدیگر پیوند داده‌اند.

رهبری خدمت‌گزار بهترین راه برای رهبری است- زیرا رهبرانی که در وهله‌ اول خدمت و در درجه‌ دوم رهبری می‌کنند به روابط عالی و هم چنین به نتایج فوق‌العاده‌ای دست می‌یابند. کتاب صوتی خانه در آتش آن دسته از اقدامات عملیِ رهبری خدمت‌گزار را می‌توانید در جهت تبدیل شدن به رهبری بهتر انجام دهید و هم‌چنین دلایل اصلی این اقدامات را به شما نشان می‌دهد و نمی‌توانید آن را زمین بگذارید.

کتاب صوتی خانه در آتش شعله‌ای را در درون شما روشن می‌کند تا به خدمت‌گزاری و رهبری بپردازید و خود را موظف بدانید تا به یک رهبر خدمت‌گزار غایی در مصاحبت و همراهی با دیگران مبدل شوید. این کتابی است که دلتان می‌خواهد با دوستانتان به اشتراک بگذارید زیرا با هم یاد می‌گیرید و در اجتماع رشد می‌کنید.

شنیدن کتاب خانه در آتش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کتابستان بهار
۱۴۰۰/۰۹/۲۹

من این کناب رو گوش دادم و خیلی دوستش داشتم و کاش زودتر بهش گوش میدادم مناسب افرادیه که از غم فقدان دارند رنج میبرند

زمان

۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۵۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۵۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان