دانلود کتاب صوتی مرد قورباغه ای با صدای مهناز آسوده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد قورباغه ای اثر فرخنده حق شنو

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد قورباغه ای

انتشارات:به نشر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مرد قورباغه ای

کتاب صوتی مرد قورباغه‌ای اثر فرخنده حق‌شنو از سری کتاب‌های روزهای جنگ به‌نشر است که در قالب کتاب‌های پروانه برای کودک و نوجوان به چاپ می‌‌رسد. این مجموعه ۷ جلدی شامل کتاب‌هایی با موضوع جنگ و حال و هوای آن روزها است.

 درباره مجموعه روزهای جنگ

 کتاب‌های مجموعه روزهای جنگ بچه‌های امروزی را با اتفاقات روزهای جنگ و حال و هوای آن دوره آشنا می‌کند و در قالب داستان‌های جذابی، روایت‌هایی از دشوارترین روزگار ایران برای این نسل تعریف می‌کند. کتاب‌های این مجموعه داستان‌هایی گیرا با زبانی روان دارند و می‌توانند به راحتی نوجوانان را با خود همراه کنند.

شنیدن کتاب مرد قورباغه‌ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب صوتی مرد قورباغه‌ای

تعطیلات تمام شده و مدرسه‌ها باز شده بودند. خانم دکتر قول داده بود شیفتم را عوض کند که بتوانم به کلاس و مدرسه برسم. چند روز اول، غیبت داشتم. نمی‌دانستم مدرسه غیبت‌هایم را قبول می‌کند یا نه. خانم دکتر به آلما گفته بود: «می‌توانم بگویم به‌علت بیماری برایش استراحت بنویسند»؛ اما این کار صحیح نیست. بهتر است حقیقت را بگوییم. آلما هنوز خجالت می‌کشید. دلش می‌خواست آن‌قدر به کسی چیزی نگوید تا پدر برگردد و من دیگر سر کار نروم.

این بار مشکل غیبت‌ها خودبه‌خود حل شد. مدرسه گفت برای امتحانات می‌توانیم ماه‌های آخر در خانه بمانیم و درس بخوانیم. آمدن و نیامدن دست خودمان است. اگر بخواهیم، می‌توانیم هفته‌ای یک بار برای رفع اشکال، در کلاسی که می‌گذارند، شرکت کنیم. این بیشتر از هر چیزی خوشحالم می‌کرد. دیگر استرسِ به‌موقع سر کلاس حاضرشدن را نداشتم. می‌توانستم تمام زمانی را که برای رفت‌وآمد به مدرسه تلف می‌کردم، به خواندن ریاضی اختصاص بدهم و دادم. کمی بیشتر که برایش وقت گذاشتم، فهمیدم چهرهٔ ریاضی چندان هم کریه نیست و راه‌ها و فرمول‌هایی برای حل معادلات هست که بتوانم آن‌ها را در امتحان به‌کار ببرم و نمرهٔ قبولی بیاورم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد