دانلود کتاب صوتی پیروزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیروزی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی پیروزی

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پیروزی

برایان تریسی در کتاب صوتی پیروزی به شما می‌اموزد که چگونه از اصول و راهکارهای نظامی دستیابی به موفقیت‌های شغلی و زندگی شخصی استفاده کنید.

 درباره کتاب صوتی پیروزی

تریسی در این کتاب می‌گوید اصول استراتژی‌های نظامی در عرصه تجارت هم کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند به شما در رسیدن به شکوفایی شغلی و موفقیت کمک کنند. 

او می‌گوید افراد موفق ویژگی‌های رهبران نظامی را دارند و از اصولی عملی اثبات شده‌ای تبعیت می‌کنند. او در کتابش این استراتژی‌ها و اصول تثبیت شده را به شما معرفی می‌کند. اصولی که مردان و زنان کارآمد دنیا در زندگی شخصی و حرفه‌ای از آن پیروی می‌کنند.

 شنیدن کتاب پیروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید از اسرار رهبران موفق دنیا اگاه شوید و اصولشان را در زندگی کاری و شخصی‌تان به کار ببنید، این کتاب را بشنوید.

 درباره برایان تریسی

برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ میلادی در شارلوت‌تاون کانادا به دنیا آمد. او شرکت خود با نام برایان تریسی اینترنشنال را در سال ۱۹۸۴ در ونکوور کاناداتاسیس کرد و مدیریت عاملی آن را به عهده گرفت. در این مجموعه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت، ارائه می‌شود. تریسی تاکنون ده‌ها جلد کتاب نوشته و سمینارهای زیادی با موضوعات رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب‌وکار برگزار کرده است.

 او قدرتمندترین سخنران موفقیت محسوب می‌شود و تا به امروز در بیش از ۷۰ کشور جهان سمینارهای موفقیت و فروش برگزار کرده است.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان