دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان اثر ثریا رضایی

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان

معرفی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح زنان

سوپ جوجه برای روح زنان از مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح اثر مشترک جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن است. در این کتاب صوتی داستان‌هایی برای گشودن قلب‌ها و بهبود روحیه‌ی خانم‌ها خواهید شنید.

درباره کتاب سوپ جوجه برای روح زنان

این مجموعه‌ بی‌نظیر در فصل‌های ویژه‌ای در مورد ازدواج، مادری، پیری، پیوند نسل‌ها، نگرش، عزت‌نفس و خرد برتر برایتان الهام و آرامش به ارمغان می‌آورد. این داستان‌ها قدرت زنان را ارج نهاده و زیبایی روح آنها را آشکار می‌سازد. کتاب شامل داستان‌هایی خارق‌العاده از اوپرا وینفری، لئو بوسکالیا، لیندا اِلربی، رابرت فلاگوم ، کیتی لی گیفرود و بسیاری دیگر می‌باشد.

زنان در دوره‌های مختلف زندگی با درخواست‌های بسیاری از طرف خانواده، محیط کار، همسر، همسر سابق، بچه‌ها، نوه‌ها و والدین مواجه می‌شوند.

خیلی مهم و درواقع ضروری است که گاهی عقب بنشینید، دوباره اولویت‌هایت را ارزیابی کنید و در مورد رسالتی که در زندگی دارید بیشتر فکر کنید. چون انسان تنها با تغذیه و پرورش روح خودش بزرگ می‌شود و می‌تواند از یک نفر دیگر مراقب کند و او را بزرگ کند. گاهی اوقات باید گفت:«وایستا! گوش کن. من هم حرفی برای گفتن دارم»

کتاب سوپ جوجه برای روح زنان را با تمام وجود به شما تقدیم می‌کنیم. به امید اینکه با خواندن این کتاب معجزات عشق و الهام را تجربه کرده، کتاب به دل‌تا نشسته و روحیه‌تان را تغییر دهد.

 شنیدن کتاب سوپ جوجه برای روح زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه زنان در هر سن و سالی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح زنان

جک کنفیلد

جک کنفیلد زاده ۱۹ اوت ۱۹۴۴ است. او نویسنده آمریکایی است که با سخنرانی‌های انگیزشی‌اش مشهور شده است. او همچنین مربی شرکتی و کارآفرین هم هست. کنفیلد یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های سوپ جوجه برای روح است که بیش از ۲۵۰ عنوان و چاپ ۵۰۰ میلیون نسخه در بیش از ۴۰ زبان دنیا دارد.

مارک ویکتور هانسن

مارک ویکتور هانسن از موفق‌ترین و نام دارترین سخنرانان، مشاوران و نویسندگان در حوزه موفقیت و بازاریابی است. سوپ جوجه برای روح از آثار پرفروش این نویسنده‌است. اشاره کرد. مجله تایم این اثر را یک پدیده انتشاراتی نامیده است.

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظرات کاربران

دکتر الهام ترابی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲

سلام لطفا کتاب سوپ جوجه برای روح را قرار دهید .. من بشخصه نمیتونم با پادکست راحت باشم. و پادکست دوست ندارم .. حداقل یک جلد سوپ جوجه برای روح کنفیلد را باید در طاقچه بگذارید . ممنون

زمان

۸ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۴۴۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان