دانلود کتاب صوتی پسر گمشده با صدای فیروزه لطفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی پسر گمشده

کتاب صوتی پسر گمشده، داستانی از مرضیه فلاح و حسین مسعودی آشتیانی است که با صدای فیروزه لطفی، شهرزاد فتوحی و مرضیه فلاح می‌شنوید.

رادیو کابوس، کاری جدید از نوین کتاب، خانه‌ای برای کسانی است که به داستان‌های ترسناک و رازآلود علاقه دارند. در هر اپیزود از رادیو کابوس، یک داستان واقعی ترسناک برای شما تعریف خواهیم کرد؛‌ داستان‌هایی که مبنای واقعی دارند و بر اساس ماجراهای واقعی و گفته‌های شاهدان عینی تنظیم شده‌اند.

و اما چند هشدار:

شنیدن این پادکست برای افراد زیر ۱۵ سال مناسب نیست. اگر روحیه‌ حساسی دارید یا دچار بیماری‌های قلبی و فشار خون هستید، پیشنهاد می‌کنیم رادیو کابوس را نشنوید.

درباره کتاب صوتی پسر گمشده

ژانر وحشت، یکی از پرطرفدارترین ژانرها در ادبیات و همچنین سینما است. ماجراهای ترسناکی که برای آدم‌ها رخ می‌دهند و گاه برگرفته از تخیلات آدم‌ها هستند و گاه بر اساس مشاهدات افراد و یا تجربه‌های ماورایی آن‌ها نوشته شده‌اند. این ژانر که به نام ادبیات وحشت یا داستان ترسناک، هم شناخته می‌شود این توانایی را دارد تا در آدم‌ها احساس ترس، تنفر یا انزجار را برانگیزد.

نویسندگان ژانر وحشت هم قالب داستان کوتاه را برای آثار خودشان می‌پسندند و هم به سراغ داستان‌های بلند و رمان رفته‌اند. در چنین فضایی تجربیات و موضوعات بسیای از قبیل، قتل، خودکشی، شکنجه، آشفتگی‌های روانی، حضور ارواح، انسان‌های خون‌آشام، بختک، جن‌گیری، جادوگری و ... اتفاق می‌افتد و آدم‌ها توانایی عجیبی مانند قدرت نفوذ به ارواح، حرف زدن اشیا و ... را به دست می‌آورند.

هرچند به نظر می‌رسد که پرداختن به ادبیات وحشت و همچنین جلب شدن توجه‌ها به سوی آن، بیشتر از سوی نسل امروزی و جوانان باشد، اما می‌توان ردپا و ریشه‌های آن را در بخشی از اسطوره‌ها و حتی خرافات قدیمی انسان‌ها نیز به چشم مشاهده کرد.

در ژانر وحشت، و به خصوص در ادبیات وحشت، نویسنده تلاش می‌کند آنچه که در ذهنش تصور کرده است، به صورت دقیق در فضا و اتمسفر داستان وارد کند و دلهره و ترس را در مخاطبش به وجود بیاورد.

اما چرا باید چنین ژانری اینچنین پرطرفدار باشد؟ حتی می‌توان در میان نوجوانان نیز علاقه‌مندی به ادبیات وحشت و داستان‌های ترسناک را مشاهده کرد. جدا از جنبه تفریحی که این ماجرا دارد، به نظر می‌رسد که ترس، یک مکانیسم دفاعی است و بسیاری از افراد با خواندن داستان‌های ترسناک، با ترس‌های خود روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا با ترسشان روبه‌رو شوند و این روش، یکی از بهترین‌ راه‌های غلبه بر ترس است. از طرف دیگر انسان‌ها نیز، ترسشان از ناشناخته‌ها را از طریق ابراز آن در داستان‌های مختلف، بیان می‌کردند و تلاش می‌کردند تا روشی منطقی برای مقابله با آن پیدا کنند.

کتاب صوتی پسر گمشده اپیزود دهم رادیو کابوس است که در نشر صوتی نوین کتاب تولید شده است. در قسمت‌های مختلف این برنامه داستان‌های ترسناکی را می‌شنوید که مبنای واقعی دارند و بر اساس گفته‌ها و مشاهدات، شاهدان عینی نوشته‌اند، اما انتخاب با شما است: آن‌ها را باور می‌کنید یا نه؟

کتاب صوتی اتاقی پسر گمشده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام دوست‌داران آثار ژانر وحشت و علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک و رازآلود را به شنیدن کتاب صوتی پسر گمشده دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

amir
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

من کتاب های ترسناک زیادی رو خوندم یا گوش دادم ولی این یکی از همه متفاوت تر بود تسلط شدید کارگردان روی صدا گذاری و همچنین گویندگی حرفه ای این داستان ، خیلی تحت تاثیر داستان قرار میده یعنی شاید

- بیشتر
ghoghnoos
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

یکی از جذاب ترین قسمت‌های این پادکست بود..

کاربر ۲۹۸۱۶۲۸
۱۴۰۰/۰۵/۱۷

خیلی کتاب پر هیجان و عالی هستش

کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
۱۴۰۲/۰۴/۱۲

میترسممممممم

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان