دانلود کتاب صوتی ماجرای الماس با صدای مهیا بوستانچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماجرای الماس اثر مارتین ویدمارک

دانلود و خرید کتاب صوتی ماجرای الماس

معرفی کتاب صوتی ماجرای الماس

کتاب صوتی ماجرای الماس داستانی از مارتین ویدمارک، معلم و نویسنده ادبیات کودک سوئدی، با ترجمه نامدار ناصر قصری است. این داستان که از مجموعه بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا انتخاب شده است، ماجرای یک پرونده دزدی است که در نهایت به دست این دو کارآگاه جوان، حل می‌شود!

درباره کتاب صوتی ماجرای الماس

کتاب‌های مجموعه بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا درباره یک بنگاه کارآگاهی است که دو کودک به نام‌های لاسه و مایا آن را اداره می‌کنند. این دو نفر در شهری خیالی به نام واله‌بی زندگی می‌کنند. لاسه و مایا، دوست و همکلاسی، درگیر یک پرونده‌ جنایی مهم تازه شده‌اند و رییس پلیس مثل همیشه از لاسه و مایا می‌خواهد تا در پیدا کردن سرنخ و دستگیر کردن دزدها کمکش کنند. اما ماجرا از چه قرار است؟

در شهر کوچک واله‌بی خیابان‌ها خلوت هستند. ماه فوریه رسیده. خیابان‌ها پر از گل و شل هستند. ساعت چهارونیم بعدازظهر است اما هوا تاریک شده. اما مایا مهمان دارد؛ چراغ زیرزمین خانه‌‌اش روشن است. آن‌جا او به همراه لاسه نشسته است و از گرمای خانه لذت می‌برند. مایا و لاسه که دوست و همکلاسی هستند، امروز به خاطر تعطیلی به مدرسه نرفته‌اند اما چون سرگرمی دیگری دارند، دلشان برای رفتن به تپه‌ سورتمه‌سواری و دیدن دوستانشان تنگ نشده است.

الماس‌های محمد قیراطِ جواهرفروش، یکی پس از دیگری به سرقت رفته‌اند و البته همه چیز نشان می‌دهد که دزد، باید یکی از کارکنان مغازه، سیولئاند باشد؛ توره مودیگ و یا لول‌لو اسمیت! اما پلیس واله‌بی با جستجوهایش به نتیجه خاصی نرسیده است و به همین دلیل با بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا تماس گرفته است. آن دو باید معمای مهم ماجرای الماس را حل کنند.

کتاب صوتی ماجرای الماس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی ماجرای الماس را به تمام کودکان و نوجوانانی که از گشودن گره‌ها و حل کردن معماهای جنایی خوششان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۷ دقیقه

حجم

۳۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان