دانلود کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب) اثر گرنت کاردون

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی قانون ۱۰ برابر (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی قانون ۱۰ برابر نوشته گرنت کاردون با شما درباره مزر باریک بین موفقیت و شکست سخن می‌گوید. 

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره میکروکتاب صوتی قانون ۱۰ برابر 

میکروکتاب قانون ۱۰ برابر یک راهنمای عملی ساده برای آنهایی است که می‌خواهند مثل یک حرفه‌ای موفق شوند.

این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه با تلاشی ۱۰ برابر بیشتر از حد معمولی به دنبال تحقق اهدافی باشید که ۱۰ برابر از اهداف قبلی‌ بزرگتر و دور از دسترس‌تر هستند. 

 قانون ۱۰ برابر تاکید می‌کند که باید همه افراد جامعه برای همیشه این قانون را در زندگی پیاده کنند تا مزه یک زندگی شیرین و مرفه را بچشند.

 شنیدن میکروکتاب قانون ۱۰ برابر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار و زندگی را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

درباره گرنت کاردون

 گرنت کاردون نویسنده برتر، سخنران انگیزشی، سرمایه‌گذار املاک و  مربی فروش حرفه‌ای است. همچنین او مدیرعامل مجموعه شرکت‌های «کاردون» در آمریکا است. کاردون کتاب‌هایی با نام‌های «اگر اول نباشی آخر می‌شوی»، «استقلال مالی»، «هفت راز بزرگ فروش»، «خاص بودن یا معمولی بودن» و.. را نوشته است. هم اکنون بیشتر کتاب‌های کاردون به زبان‌های مختلف ترجمه و منتشر شده‌اند.

بخشی از کتاب قانون ۱۰ برابر 

نمی‌توانید از ترس فرار کنید، چون دیر یا زود با آن روبرو خواهید شد. اگر دیدید که هیچ ترسی ندارید، بدانید که کارهای درست را به قدر کافی خوب انجام نمی‌دهید و جایی از کارتان می‌لنگد. یادتان باشد که ترس چیز بدی نیست که بخواهید از آن فاصله بگیرید.

ترس یک علامت است که نشان می‌دهد در حال انجام کار درستی هستید و در مسیر درستی قرار دارید. وقتی نگران نیستید، یعنی فقط در حال انجام کاری هستید که برایتان بسیار راحت است. در این صورت به چیز زیادی دست پیدا نمی‌کنید و در همین وضعی که هستید باقی می‌مانید. شاید عجیب به نظر برسد، اما شما به ترس نیاز دارید. ترس باعث می‌شود که شما خودتان را به سطح جدیدی برسانید و در آن سطح جدید باید دوباره با ترس روبرو شوید. به نظر من واقعیت ترسناک برای هر کسی این است که اصلا ترسی در هیچ موردی نداشته باشد.

اجازه دهید کمی بیشتر با ترس آشنا شویم. ترس‌ها بیشتر ساخته ذهن ما هستند. اغلب چیزهایی که در زندگی از آن‌ها می‌ترسیم، هرگز اتفاق نمی‌افتند. در بیشتر مواقع ترس‌های ما برخواسته از هیجانات هستند و ارتباطی با طرز فکر منطقی ما ندارند. اما نظر من در مورد ترس چیز دیگری است. به نظرم باید در مورد ترس طور دیگری فکر کنید و آن را دلیلی برای حرکت به سمت جلو در نظر بگیرید. نباید ترس را بهانه‌ای قرار دهید که دست از تلاش کردن بردارید.

در بازار، همه ترس را تجربه می‌کنند. چون بازار شامل کسانی است که با محصولات و یکدیگر در ارتباط هستند. بنابراین بازار هم مانند شما با ترس روبرو خواهد شد. هر چقدر زمان بیشتری برای چیزی که از آن می‌ترسید در نظر بگیرید، آن چیز برایتان قوی‌تر خواهد شد. پس برای ترس‌هایتان وقت نگذارید، تا بتوانید آنها را از دل خود بیرون کنید. از ترس برای قوی‌تر شدن تلاش‌هایتان استفاده کنید، نه اینکه کنترل خود را به دست آنها بسپارید.

مردم بیش‌ازحد برای ترس‌های خود صبر می‌کنند. برای یک بازدید حضوری، یک تماس تلفنی، نوشتن ایمیل یا ارائه یک طرح پیشنهادی، صبر می‌کنند. صبر آن‌ها به این دلیل است که از نتیجه‌ای که نمی‌دانند چیست، می‌ترسند. این افراد برای اینکه اقدام خود را به تاخیر بیندازند، هزاران بهانه و دلیل می‌آورند که چرا نباید حالا اقدام کنند. هر بهانه‌ای که بیاورید بالاخره ترس در جای خود قرار دارد و نمی‌توانید آن را دور بزنید. هر کاری که از انجام آن می‌ترسید را انجام دهید و صبر نکنید.

نظرات کاربران

Atheo
۱۴۰۰/۰۸/۲۶

تقریباً تمام کتاب‌های موفقیت یه ایده کلی دارن که در یک جمله به پایان میرسه، بعد شروع می‌کنن همون ایده رو به چندین بحث ربط میدن و مدام تکرارش می.کنن. که اتفاقاً همین بحث‌ها در همشون مشترک هست. مثل تلاش

- بیشتر
آریا
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

این کتاب و من چند بار گوش دادم قطعا جز بهترینها بود که گوش کردم بسیار عالی مفید توصیه میکنم برای افرادی که زندگیشون و میخوان به سطح بالایی ببرن بسیار مناسب

کاربر ۳۵۸۶۸۹۴
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

کتاب بدیه، کتاب جملاتی بسیار ایده آل گرا رو درباره موفقیت بیان میکنه و حتی یه راه حل عملی هم برای بهتر شدن نمیده.

Mahsoume Mesigar
۱۴۰۰/۰۷/۰۶

عالی هس این کتاب⁦👏🏾⁩

حسن منصوری
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

اینکه ده برابر تلاش کن و نتیجه بهتر بگیر نیاز به کتاب شدن نداشت ... اصلا خوشم نیومد وپشیمونم از خریدش

کاربر ۱۴۰۹۲۱۲
۱۴۰۰/۰۸/۲۴

بسیار عالیه این کتاب، توصیه میکنم به دوستان

Fatemeh Afsharmanesh
۱۴۰۰/۰۹/۲۵

زرد هست

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۸۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان