دانلود کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده با صدای نسرین نیازابادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده اثر پاول ویلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده

معرفی کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده

کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده اثری از پل ویلسون و تانیا ویلسون است. این کتاب راهکارهایی بسیار برای پدر و مادرها دارد تا بتوانند بعد از تولد فرزندان، خودشان را با شرایط جدید زندگی، وفق دهند. 

نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با ترجمه آتوسا حمیدخانی و صدای نسرین نیازآبادی بشنوید. 

درباره کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده

تولد فرزندان یکی از بهترین اتفاق‌هایی است که در هر زندگی رخ می‌دهد و تربیت فرزند، یکی از شیرین‌ترین کارهایی که هر پدر و مادری در طول زندگی خود انجام می‌دهد. فقط مسئله اینجاست که همیشه تولد یک نوزاد جدید، با تغییراتی بزرگ همراه است که ابعاد مختلف زندگی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تنش‌ها و چالش‌های بسیاری در محیط خانواده ایجاد می‌کند. تنظیم خواب شب کودک و الدین، زمان برگشت به کار، روش‌هایی برای آرامش بخشیدن به خانواده‌ای که ناگهان با یک تغییر بزرگ روبه‌رو شده است، همه و همه از جمله مسائلی است که پدران و مادران را درگیر خود می‌کند و کارشان را سخت می‌کند. 

پل ویلسون و تانیا ویلسون در کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده، دست به تدوین راهنمایی برای پدر و مادرها زدند تا در آن درباره تکنیک‌های آرامش بخش صحبت کنند. آن‌ها راهکارهایی برای مادر جدید در جهت کمک به خود و نوزاد برای خواب شب دارند. درباره بازگشت به کار، مقابله با تنش‌ها و آرامش دادن به خانواده نیز مسائلی را بیان می‌کنند که می‌تواند بسیار مفید و اثربخش باشد. نویسنده این کتاب پل ویلسون خالق و مدیر مرکز آرامش در استرالیا است. او یک تاجر، نویسنده، مشاور استراتژیک، سخنران عمومی، مدیر پژوهشی پزشکی و از همه مهم تر یک پدر است.

کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی کودک آرام مادر آسوده به تمام خانواده‌هایی که به تازگی دارای فرزند شده‌اند پیشنهاد می‌شود. چراکه این کتاب، پر از راهکارهایی عملی برای برگرداندن آرامش به زندگی است. 

درباره پل ویلسون 

پل ویلسون یک معلم مدیتیشن استرالیایی، ستون نویس و نویسنده دو رمان و تعداد زیادی کتاب خودیاری است که همگی راه‌هایی برای رسیدن به آرامش را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. او مدیر مرکز آرامش در استرالیا است و به نظر می‌رسد تا به حال به بیش از یک میلیون نفر مراقبه آموخته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۰۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۰۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
۴۶,۲۰۰
۳۰%
تومان