نظرات درباره کتاب صوتی ناگهان دردهایم آرام گرفت، از بدنم جدا شدم و پرواز کردم و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی ناگهان دردهایم آرام گرفت، از بدنم جدا شدم و پرواز کردم اثر کریستوف کخ

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی ناگهان دردهایم آرام گرفت، از بدنم جدا شدم و پرواز کردم

نویسنده:کریستوف کخ
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:رادیو ری‌را
امتیاز:
۴.۲از ۱۷ رأی
۴٫۲
(۱۷)
مریم کریم زاده
گنگ بود مطالب و نا کافی و نامطمئن.!!!!!/// \ و پژوهشگران وقتی میتونند ادعاو نظریه ای راجع به این موضوع داشته باشند که بتونند به بعضی سوالات نظیر سوالات زیر پاسخ بدهند . ▪️چگونه ممکن است شخصی که در کماست از وقایعی در همان زمان که برای شخص دیگری خارج از مکان فرد تجربه گر اتفاق افتاده خبر بدهد, . ▪️در ضمن تقریبا تمام تجربه گران ادعا میکنن ,اتفاقات و دیده های آنان واقعی تر و بدیهی تر از خواب و رویا و حتی بیداری هستند. . ▪️چطور ممکن است فرد تجربه گر از گذشته های بسیار دور مانند زمان تولد خود و اتفاقاتی که او ممکن نبوده مشاهده کرده باشد ,خبر میدهد.
H.O.P
بهشت برین حقیقت دارد و دورنمای بهشت برین از دکتر ابین الکساند. غرق در نور اثر بتی جی ادی . سفر به بهشت برین اثر مری سی نیل . تجربه نزدیک به مرگ و تسلی داغدیدگان با مقدمه جفری لانگ نشر راز نهان. شواهدی بر زندگی پس از مرگ اثر جفری لانگ.
H.O.P
ببخشید بابت تاخیر در پاسخگویی. آن سوی مرگ جمال میرصادقی نشر معارف. سه دقیقه در قیامت و شنود از نشر ابراهیم هادی.
مریم کریم زاده
@H.O.P بله لطفا
ایلیا شیخ اسدی
تجربه های نزدیک به مرگ واقعاً وجود دارند و برای هر کسی به یک شکل رخ می‌دهد اما همه آنها از عبور از تاریکی و تونل نور خبر می‌دهند مرگ یک بعد روحانی از زندگی است که بسیار شیرین‌تر از زندگیست اما چون ما نسبت به آن جاهل هستیم می‌ترسیم مانند تاریکی که چون با جهل از مکان توأم میشود ترس را به همراه دارد اما به نظر یکی از میهمانان برنامه زندگی پس از زندگی مرگ آغاز میهمان شدن ما در محضر خداوند است و او هم میهمان نواز و مهربان است پس نباید ترسید.
محمد مولایی
خیلی کتاب خفنیه انگار میتونید مرگ رو درک کنید ! واقعا نمیشه با کلمه بیانش کرد ولی حتما گوش کنید💫🌼 ممنون از دست اندرکاران😇
MANSOUR 1239
برای من در این مقاله زمان رو حس نکردم و خیلی خوب تونستم حرف هایی که زده رو درک کنم در این مقاله در مورد (زندگی پس از زندگی ،تجربه های نزدیک به مرگ و زندگی در دنیایی فارغ از هر گونه درد جسمانی و ذهنی و داشتن آرامش مطلق )گفته شده. از تجربه های افرادی که از بیماری دشواری زجر می‌بردند در هنگام بیهوشی از سرزمینی که روشنایی و بدون زمان بر آن حاکمیت می‌کرد همینطور دیدار با افراد آشنا و بازگو شدن کل خاطرات زندگی در چشمش گفته شده . اینکه این تجربه از هر زمانی واقعی تر بوده و در این تجربه ها ذهن هوشیاری کاملی دارد و هیچگونه تخیل یا هذیانی در کار نیست و برای افراد مختلف چه مذهبی یا غیر مذهبی اتفاق افتاده است. تجربه هایی مثل آرامش و روشنایی، اندوه و ترسناک .جدا شدن از بدن و احساس رهایی. که بعد از بازگشتن به جسم خود این تجربه ها به مدت طولانی باقی مانده است.و فعالیت هوش، ذهن و حافظه در مدتی که فرد بیهوش است. خیلی از ما ها حداقل میدونیم که مرگ پایان کار نیست و البته همان زندگی پس از مرگی که افراد حال خود رو از آن لحظه بازگو کرده اند . و همین باعث شده که افراد متحول بشن یا فراموش نکنن وجود دارن، مرگ حقیقتی است تلخ که قبول کردنش سخته برای افراد مختلف و حتا شاید کسانی که در زندگی هیچ غمی یا سختی ندیده اند باعث میشه هیچوقت به تمام شدن عمر خود فکر نکنن و فرار کنند ولی مرگ چیزی نیست که بخوایم ازش بترسیم خود من گاهی شده احساس میکنم وجود ندارم و به نوعی وقتی دارم تو خیابون قدم میزنم هیج احساس بدی ندارم انگار خوابم و میتونم تا حدودی از دنیای نزدیک به مرگ رو تصور کنم البته این احساس با مواد مخدر نبوده 😅 خیلی نگران دنیای بعدی نباشین در زندگی انسانیت رو فراموش نکنید کافیه ،مذهب از روی علاقه هستش و بستگی به خود فرد داره که بخواد مذهبی یا دینی رو بپذیره یا نه شما با نماز نخوندن کافر نمیشین من خودم هم علاقه به مذهب ندارم توجه کنین علاقه ای ندارم نه اینکه بگم اعتقادی ندارم فقط بهتره اگر طرف چیزی نیستین مخالف نباشین . شما دین نداشته باشین کافر نیستین بلکه اگه به دینی توهین کنید باعث میشید که شریک باشین در این امر، و قرار نیست برای هر چیزی در دنیا وجود یا وجود نداشتنش اثباتی داشته باشین بهتره زندگی آسوده و راحت داشته باشین و سعی نکنین از خودتون دور بشین از هر چی فرار کنین زودتر به دامش میوفتین. آزادی تفکر رو داشته باشین ،آزادی جسمانی و روحی رو هم خواهید داشت. آرزوی سلامت و سعادت برای همه‌ی شما دوستان عزیز❤🙏
Melika Jahangir
خوب بود،ولی کلمات بسیار علمی و پرحجم ،هضم کردن مطالب رو کمی سخت میکرد به گونه ای که من بخش هایی از این صوت را متوجه نمی‌شدم و درک نمی‌کردم ....به هرحال کتاب علمی و مربوط به ذهن و عصب هاست که جای بحث نیست و کامله،برا کسی که علاقه مند باشه.
Javad Sepehri
عالی
هانیل
زندگی واقعی اونجاس بعد از مرگ
Nasim
کتاب جذابی است که توضیحات مفصلی درباره دلایل علمی تجربه های نزدیک به مرگ از دید علوم اعصاب بیان می کند. فقط کاش راوی تسلط بیشتری روی خوانش متن داشتند، واقعا از آوانامه انتظار نمی‌رود که چنین اشتباهاتی در کارش داشته باشد .مثلاً «قلعه» کلیمانجارو ؟؟؟؟ خداییش؟؟؟
Fazel.Tarkhan
برای درک بهتر مطالعه ی کتاب سفر روح مایکل نیوتون پیشنهاد می شه. هر چند در این مقاله از نظر پزشکی بعضی قسمت ها تناقض داشته اما خوب بود

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۳۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۳۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد